reede, 11. juuni 2010

1. päris päev

Hommikul ärkasime enne poolt kuut üles. Tegime korda end, sõime kiirelt ja läksime Kirkkonummi, siis oli tankimisega suur poleemika, sest mina tahtsin kaardiga tankida, aga Tõnn arvas, et sulas ja siis tankla ei aksepteerinud mu PIN-koodi, ebanormaalne! Lõpuks oli juba ilmselge, et Tõnn jääb rongist maha, aga tuli välja, et siiski jõudis. :)
Hakkasin siis rõõsalt tööle sõitma. Kõigepealt suutsin juba esimesest teeotsast mööda sõita, aga kuna ma õnneks püüdsin võimalikult palju ümbrust endale mällu talletada, siis sain alati kohe aru, kui miskit valesti oli.
Siis sain Pohja Golfikeskusesse lõpuks ilusti kohale. Koristasin ja asjatasin seal ning lõpiks tundsin juba, et ma peaks läinud olema sealt, aga ei ole hullu vast. Restorani majast oli keegi mu tolmuimeja rotti lasnud, ja ma vihkan, kui pean kedagi kõnetama, sest soome keelt ei puhu ju ja põhjus on selles, et need sommid pole ka just eriti inglisekeele puhujad. Niisiis ma pidin 3 minutit mingile Köögikatale seletama, et mu imur on kadunud. :D
Tagasiteel sõitsin ühe korra ühest teeotsast mööda, aga sain oma veast kohe aru, sest ma panin navigaatori tööle, nutikas, eks? :D
Ja siis hiljem sõitsin vanadekodu teeotsast ka KORRAKS mööda, sest ma jätsin ühe putka järgi meelde, aga see putka tuli nii JÄRSKU(kalju tagand st.), et ma ei saanudki aru. :D
Seal läks kauem. Püüdsin võimalikult korralikult teha ka.
Vahepeal oli muidugi vihma sadama hakanud ja kaitse oli läbi läinud, niiet kojamehed ei töötanud ning ma ei tea, kas asi oli minus, aga ma lasin ka kõik tagavarakaitsmed läbi. Käisin vahepeal isegi ühest tanklast ka läbi, et osta, aga lasin selle ka läbi. Ausõna, mina ei teinud midagi valesti.
Aga jõudsin siiski elusalt ja tervelt koju ning suutsin veel paari kilomeetrise ringi endale tekitada minnes läbi Kirkkonummi, sest ma ei leinud ÕIGET teeotsa üles, kuna see navi hakkas vist tühja panema või ma ei kujuta ette, miks ta mul üldse kuskil poole tee peal valele poole käskis keerata(eirasin siiski seda käsku).
Kodus püüdsin magada, aga Tõnn ajas mu üles ja tahtis mulle (ja no ka teistele) süüa teha. Käisime eelnevalt pesus ja siis ma niisama unelesin, Tõnn kokkas. :) Sõime, vaatasime jalka MM-i ja nii see aeg möödus. Siis käisime poes ja hakkasime peagi uuesti süüa tegema. Komme õgisime ka. :D
Nüüd vaatame Uruguay-France'i mängu.
Peaks tuttu ära minema, sest kellelgi on tööpäev homme. ;)

Kommentaare ei ole: