reede, 26. detsember 2008

Häid pühi!

Jumal küll, ma ei viitsi enam üldse siia midagi kirjutada. Ega midagi erilist ei toimu ka, mille peaks kohe ära märkima
Reedel käisime õhtul esinemas Sadala PK jõulupeol.
Laupäeval käisime kultras jõulupeol esinemas. Siis pralletasime niisama seal.
Pühapäeval oli lebo. Tähendab, selline nagu ikka. :D
Esmaspäeval käisin linnas, võimlemas ja massaažis ning sain Tõnniga kokku. Pärast koju naastes lugesin raamatut ja vahtisin niisama tühja, nagu ikka.
Teisipäeval koristasin natuke ja panin ülejäänud päeva tühja. :D Jee!
Kolmapäeval tulid tädi ja CSI ka siia. Siis tegime süüa, käisime saunas ja jõulutasime niisama. :)
Neljapäeval tuli Oss siia. Siis mängisime aliast rahvaga, aga tüllimineku tõttu jäi see lõpetamata. :D Siis läksime Ossiga välja. Ostsime rummi ja kokat. Siis kõndisime Tiinale vastu. Jõime enda asju ja ajasime niisama juttu. Mingi aeg tulime tuppa tagasi. Sõime, vaatasime ''Tuulepealset maad'' ja panime tühja. Siis käisime veel Ossiga koertega jalutamas ja magama läksime alles kuskil 5 paiku. :|
Täna ärkasin kaheteist ajal üles, sest Merle tuli minu tuppa Ossi äratama. Ma oleks veel 2 tundi maganud, aga no juhtub. Siis Merle, Einar, õde mul ja Berta läksid juba minema. Siis me ,vastärkanud, sõime hommikust ja vahtisime niisama. Mingi aeg läks Oss ka ära. Nüüd olen siiamaani netist ilusaid koeri vahtinud. :)
Aga tänaseks peaks lõpetama, sest ma pean kohe laulma lippama. :P
Tsau !

Kommentaare ei ole: