kolmapäev, 30. oktoober 2013

End of the month

Päevad lähevad. Midagi ei juhtu. Või kui juhtubki, siis seda pigem apteegis ja sellest juba kirjutada pole sünnis. 

Ükspäev oli veel vaba päev, siis sai ka linna peal käidud, toidupoes laristamas ja solliski. Ma lihtsalt ei saa lasta oma ilusal jumel hajuda. 
Igatahes eile tuli emme linna. Tal on kahepäevane koolitus siin, nii et pärast mu tööd saime Eedenis kokku. Käisime koduekstras ja seal nii palju ilusaid asju, kohe terve poe tahaks tühjaks osta ja nende asjadega oma kodu kaunistada. Liniku lauale isegi ostsin. Vaasi ja kunstlilli pidin ka juba ostma, aga siis ma mõtlesin, et ma realiseerin enne ühe teise plaani. Selveris on ilusad tühjad rohelised veinipudelid (jah, hea oleks ju öelda, et osta ise veini ja kraabi sildid maha, aga esiteks on rohelistes pudelistes peamiselt punane vein, mida ma ei armasta ja teiseks ei tule need sildid kunagi nii ilusti maha, et asi seda väärt oleks), ostan neid paar tükki, et sinna lilli sisse panna. 
Kella sain ka ära lasta parandada. St mul oli kokku 5 kivikest viimase aja jooksul ära kukkunud ja uurisin, kas neid annab sinna uusi ka panna... Ja no see noormees arvas, et 5 kivikest ikka kuskilt leiab ja kogu see lugu maksis ainult KAKS EUROT!!!
Siis istusime korraks seal sõõrikuputkas ja suundusime Jyski, sest kuna mu ema nüüd töökohta vahetab ja nädala sees üldse mujal elama hakkab, siis oli tal tarvis tekke ja patju osta. Ma muidugi vaatasin niisama jälle ilusaid asju ja mõtlesin, et peaks mingi päev Tõnniga minema sinna. 
Lõpuks käisime konsumist maksimarketist ka läbi ja haarasime miskit süüa koju. Oa-singisalatit ja verivorste, mida oli niiii hea emme kodust toodud pohlamoosiga süüa. :)

Muust jutust veel nii palju, et trennis tahaks ka kuskil käima hakata, aga samas pole niisamagi eriti kunagi aega miskit teha. Töö ja kodu, päevast päeva... Samas, kui ikka läheks kuskile spordikluppi, küll siis seda aega ka leiaks, sest niisama end trenni tegema utsitada, on suht keeruline, aga julgen arvata, et kui selle eest ikka maksnud olen, küll siis saab mindud ka. St. ma ikka teen vahepeal üht-teist - Tõnniga käime jooksmas vahel või Nelega kümne kilomeetriseid ringi jalutamas, aga no ikkagi. Tahaks ikka jõusaali või BodyPumpi ja tunda kuidas lihas endast märku annab. :)
Igatahes praegu tõmban otsad kokku ja lähen linna... Vist lähen ostan ühed saapad endale ja need veintsipudelid 60 eurosendi eest. Siis peaks trenni tegema - yourself fitnessi, uurima, kust klickist me selle imeodava HP emmele võiks saada ja õhtuks süüa miskit tegema. Mul nüüd nii palju koduseid asju (külm)kapis, et enam ei pea vist vähemalt pool kuud poodi minema. :)

Lõppu panen paar pilti ka, et nii must-valge poleks: 


Kommentaare ei ole: