pühapäev, 12. jaanuar 2014

Puhkus

Well hello there! 
Oleme elusalt tagasi oma Pühajärve romantiliselt puhkuselt. Mis ma oskan öelda... Tuba oli ilus, teenindus oli väga hea, söögid olid head, isegi jõusaal oli täitsa arvestatav, bowlingut oleks mängida saanud, piljardit pubi osas, igasugu protseduure (soolasaunad, infrapunad, massaažid jms) oleks saanud ka kõike päris mõisliku hinna eest juurde osta. Ainuke miinus on ujula osa - väike ujumisbassein, imepisikesed lombikesed lastele,1 jahedamapoolne mullivann, aurusaun, soome saun. Need kuumakivi-lamamistoolidki võiks olla, aga pole hullu, sest kui nii võtta, siis kõik OLULINE oli ju siiski olemas. :)
Aga mis kõige hullem - mu magu valutas terve esimene õhtu NII hullult, et ma mõtlesin, et ma hakkan varsti surema. Jõusaalis oli natuke parem olla, aga hiljem oli ikka sama hull või hullemgi kui varem. Siis oli meil veel paketis roosiveega mullivann vahuvein sinna juurde ja romantiline küünlavalgel õhtusöök Tornikohvikus, mis oli ka muidu NII meeldiv ja söögid maitsvad, AGA mu magu ju nii valutas, et mul reaalselt oli vahepeal lausa süda juba paha sellest. 
Lõpuks sain SPA letist kaks Renniet ja siis oli küll elu nagu lill. Ostsin täna kohe hirmuga endale paki Renniet ja ei lähe enam KUNAGI kuskile ilma selleta, mis siis, et mu magu valutab heal vaid juhul kaks korda aastas. Jäin KOHE Tõnni rinnale magama, kui tabletid olid mõjuma hakanud.
Järgmine päev oli kohe niiii hea olla. Miskit kuskilt ei valutanud, ülihea. 
Käisime söömas, ujumas, saunas ja ei olnudki enam pikka pidu, kui tuli uuesti Tartusse tagasi sõitma hakata. 








Linna jõudes, käisime Maximas, sest ma pidin endale soodushinnaga portveini ostma. Mul tuleb kohe selline igatsuse maik kurku, kui ma selle peale mõtlen... JA KUI odavalt seda Portost sai!
Igatahes tulime koju, magasime kordamööda teleri ees ja lõpuks tegime endile mõnusa Caesari salati. :)


Täna olin tööl. Hommikust. Ehk siis kella seitsmeni. Siis ostsin endale mõned ilutoodet - laineri, valge silmapliiatsi, pintsleid ja küüntele mingid parandavad kleepsud (kui peaks mingi lõhe sisse tulema) ja lippasin koju.
Nüüd olen siin üksi, vaatan Jamie kokasaadet ja ootan, mil Tõnn koju jõuab. Käis teine Malvariga kuskil ja minu juurest maalt ka läbi, et mulle paksud talveriided tuua (siinkohal süda tahab lihtsalt rinnust välja hüpata, sest ma tõesti lootsin, et meile jääbki selline mõnus kerge talv). 

Igatahes nüüd sai midagigi kirja, seega tõmban otsad kokku, et siis mõnusalt end siia teleri ette kerra tõmmata. Ilusat pühapäeva õhtut!

Kommentaare ei ole: