esmaspäev, 3. detsember 2012

~13 days to survive

Käisime eelmine nädal empsiga Tartus põlvearstil, kes mu tulemused oli kätte saanud ja teatas, et mul on mingisugune (andestust, meil jäi anatomia ja füsioloogia õpik esimesel aastal poole peale, sest aeg sai kuidagi "märkamatult" otsa) võru katki. Niisiis tuleb järjekordsele operatsioonile minna, aga seda kõike väljamaalt tagasi tulles, sest enne läheks liiga kiireks. 
Siinkohal avastasin ükspäev, et mul on ülikahtlane suuremat sorti sünnimärk kõhul (mis tekkis ka kunagi hiljem, mitte sünnist saadik olnud), mis on nüüd miskipärast kõrgusesse kasvama hakanud. Peaks vist igaks juhuks laskma kuskil uurida. 
Igatahes käisime Tartus poodides. Ostsime ühte koma teist. Eriti rahule jäin oma uue salli-rätiga, sest millalgi eelmisel või üleelmisel nädalal ujumas käies mu lemmik one lihtsalt "haihtus õhku". Ostsime üles kaminaruumi tugitoolidele peale ÜLIILUSAD ja mõnusad leopardi-tiigri-ja-teiste-karvaste-segumustiga paksud ja karvased pleedid, mis lihtsalt valatult sobivad sinna põdranaha juurde. Lõuna ajal käisime Dorpatis söömas ja no sai päris mõnusalt ikka kõhu täis kogu-buffeega(6€). KUIGI oleks ka salati ja supi-buffeest piisanud(4€), sest salativalikus oli ka kartuli- ja pastasalatit, mitte ainult mingit rohelist-kapsast-kaalikat. Nüüd teab teinekordki, kuhu minna. :)
Oleks hirmsasti JÄLLE ühte kotti ka tahtnud, aga ma siiralt katsun VÕIMALIKULT palju nüüd kokku hoida ja raha säästa ning endale mitte osta asju, mida mul ju TEGELIKULT vaja pole. 



Ma ei tahaks jälle vinguma hakata, aga raske on. Mul on kõigest 19 lehte. Õnneks on veel üks teema kirjutamata, nii et on natuke lisa oodata. Siiski kirjutas juhendaja mulle just natuke aega tagasi olemasoleva kohta, et ma paneks 10 lehekülge veel vähemalt otsa(tegemist on siis kursusetöö, mitte diplomitööga). Mul tuleks heal juhul 5 veel maksimaalselt. Ma vist ei ela seda üle. :D

Oh, ja mis ma siis veel vahepeal teinud olen peale Tartus käigu? Mitte midagi. Ausalt. Ma ei suuda peaaegu midagi muud teha, kui koolis käia, ainult õppida muudeks kontrolltöödeks ja arvestusteks ning siis paaniliselt "lõputööd teha", aga enne vaatan facebookis natuke ringi, loen paar blogi, vaatan mõne youtube tutoriali ja oh good, jälle on magamamineku aeg käes. Ja nii need päevad lähevad. Vahel hakkab mulle tunduma, et ma olen lihtsalt liiga laisk, et seda teha. Mitte, et see NIIIII raske oleks. Noh, tegelikult ju ei olegi. Mingi päev üles ärkaks ja hommikust õhtuni teeks, siis saaks lõpuni valmis küll, aga no see pihta hakkamine võtab alati nii kaua aega, et ikka ei saa midagi tehtud.
Hetkel peaks ka seda tegema, aga... ma ei teagi. Uni on ja pea tuikab veidi ja no ma enne usalt juba HÄSTI NATUKE tegin ka, nii et vist on limiit täis tänaseks.

Kommentaare ei ole: