teisipäev, 20. detsember 2011

Kaniikula :)

Nii lõpuks ometi olen kodus ja ei peagi enam tükk aega kooli minema. Kuigi ma leian, et ainult PUNKTI pealt 2 nädalat on ikka vähe küll arvestades ka seda, et kooli tagasi minnes on ainult kontrolltöö kontrolltöö otsa + üks arvestus ja sada muud asja veel.
Ja talv(loe: lumi) ka vist ei kavatsegi see aasta tulla, nii et kõik on nii halvasti. Õigemini JÕULUD võiks ikka lumega olla, muidu on mul selle olemasolust üsna-üsna ükskõik. 8-)

Siiamaani olen teinud kõike rituaalselt. Mitte midagi ülemäära erilist. :D
Eile oli meil patoloogia arvestus, mis oli üllatavalt lihtne. Ma poleks uskunudki, et Sepp oma sõna peab ja meile täpselt varasemalt tehtud tunnikontrollide küsimused võtab(valikvastustega ka veel), sest no teda teades oleks sealt võinud ka jumal-teab-mida oodata.
Igatahes oli meil juba ammu paika pandud, et viimase nädala esmaspäeva õhtul teeme ühe mõnusa jõulu-istumise, millest kujunes lihtsalt suurim Püha Söömaaeg. Ausõna, kodu poole kõndides oli küll selline tunne, et enam ei söö vist kunagi. :D

Algus:
Kiira tõi maailmaarmsa kuuse, mille ta ise ära ehtis-meisterdas. :)Minu tööks oli glögisid serveerida, sest kõik arvasid, et nad kallavad mööda. Mitte et mul see sajaprotsendiliselt õnnestunud oleks, eks.




Ise kaunistasime piparkooke ja ma pean mainima, et Karolini trühvlid olid lihtsalt SUUSSULAVAD!


Ja ma KINNITAN, et see ei olnud veel pooli söökegi. Ma isiklikult tegin pühapäeval kodus hõõgveini ja jõulust rullbiskviiti sinna kaasa.
Vahepeal mängisime lahedaid mänge ka nagu näiteks telefoni joonistamise teel. Ja seda kahes grupis siis. Ühte mängu mängisime veel meie kooli õppejõudude kohta, mille ma muidugi kaotasin, aga no Karolin mõtles mulle ikka päris keeruka nime ka välja, sest olgem ausad - võttis ikka tükk aega aega, enne kui üldse see õppejõud meelde tuli.



Igatahes lõpus tuli meelde uuesti ühispilti teha, kui Mai-Liis juba läinud oli:

Igatahes oli jälle üks lahe õhtu ja me peaks neid ikka tihedamalt korraldama. Me kõik arvasime seda. :)

Kommentaare ei ole: