teisipäev, 14. veebruar 2012

Sõbrapäev!

Ma pikalt ei hakka muljetama, sest ma olen tänase kontrolltöö pärast nii vähe magada saanud ja ikka tundub, et ei läinud just kõige paremini. Aga oh, well...
Tulin just mõni aeg tagasi Mustamäe prismast töölt. Karolinil oli jälle vaja kedagi ja ma olin nõus. Seekord olime koos Kristiga, sest oli Fresita degusteerimine ja samal ajal pidime õhupalle ka jagama, nii et üksi oleks see väga keeruliseks läinud kahte asja korraga teha. See tähendab, et degusteerimine lõppes juba tegelikult kell seitse, aga seal oli hea sossu ja ma lihtsalt pidin pitsat ja sooje kohupiimasaiakesi ostma ning end seal koguma enne, kui end selle õues märatseva tuisu kätte viskan, sest sinna läksime Kristiga koos kuskilt x-majade vahelt, aga üksi ma ei osanud KUSKILE poole hakata minema, sest ta läks KOHE kell 7 sealt õega kinno, ma jäin veel protokolle tegema. Lõpuks hakkasin kuskile poole astuma ja leidsin lõpuks ka mingi bussijaama, kust ma suvalise trolli peale hüppasin, mis kesklinna oli sõitmas. Käisin üksiti Virust ka läbi, et telefone kaeda, aga no ikka ei raatsi osta ühtegi. :D

Nädalavahetus möödus ikka tavapäraselt. Palju süüa tehes, veel rohkem süües, lebotades, trenni tehes ja saunas käies. :)
Tahaks praegu ka nii sauna, selline jahe olek on, aga no see võib täiesti ka magamatusest olla. Sõbralikke unenägusid!

Kommentaare ei ole: