teisipäev, 21. veebruar 2012

Tegevuses

Kuna on õhtu, siis ilmselgelt ei õnnestu mul siia ühtegi pilti lisada, et ilmestada enda juttu, aga luban selle vea homse päeva jooksul parandada - kas siis päeval ühikas, kui internett nii ülekoormatud pole või õhtul kodus. :)
Nädal on möödunud päris teguderohkelt. Kolmapäeval käisin linnas poodides ja üht pakki ära toomas. Nii tahaks endale korralikku õmblusmasinat. Mul on NII palju ideid, mida teha, aga no selle juraga ma ei hakka isegi oma närve mitte kulutama ja proovima, mis meil kodus on. Sellega peab SÕNA OTSESES MÕTTES 2 tundi enne reguleerima, kui sealt midagi oodata on.
Neljapäeval käisin koolis rõõmsalt ära ja läksin koju. Siis pikutasime natuke ja otsustasime piljardit minna mängima. PEAAEGU oleks järjekordselt võitnud, aga no ei. :D Õnn ei soosinud seekord mind. Pärast käisime sollis - õigemini ma käisin ning Tõnn oli niisama moraalseks toeks mulle ja luges eesruumis Cosmot. Siis jokutasime veel SADA aastat linnas ja lõpuks läksime minu juurde, sest Fresita vajas joomist. :)
Reedel tegin hommikul maailmamõnusaid pannakaid, mida me šokolaadikreemidega sõime ja nii see päev läks. Mingi aeg tegime empsiga süüa, salatit ja siis jäime vanaema ootama, kelle Siim meile pidi tooma. Ma tegin samal ajal vaarikatega kohupiima-purukooki, siis maitsesime vanaema lihaleiba ja matsutasime kooki ning nii see magamamineku aeg kätte tuligi.
Laupäeval ärkasime (kes arem, kes hiljem) üles, tegime endile putru, sõime hommikust, sättisime end valmis, ma tegin hoolega võikusid ja pakkisin kooki kaasa ning sõit Rakvere aqva spaasse koos emme, vanaema ja Kädiga võis alata. Kuna Tõnn kaasa ei tulnud ja issi autod on kõik kuskil mujal kui kodus, siis pidime tema autot laenama. Ma pidin sõitma ja no olgem ausad - päris libe oli, aga mõnus!!! Algul läksime rõõmsalt jõukasse kõik. Vanaema isegi väntas ja puha. :D
Kuskil kaks tundi hullasime seal ja siis läksime saunasid (taas)avastama. Ülimõnus ikka! Kokku olime igatahes seal Aqvas ~8 tundi ja siis tuli koju tagasi trippida. :)
Kodus Tõnni ei olnud. Isa oli ta vedanud autot parandama (ja samal ajal pitsi tõstma). Ja MINA pidin(ja pean alati) pärast Tõnniga pool ööd jaurama. I really hate this!
5 sain lõpuks magama ja 12 ajal üles. Õnnks olid esiemad hommikul mõnusa kartulisalati valmis teinud, nii et sain seda maiustada.
Siis tegin kirsitäidisega šokolaadimuffineid ja sõitsime vanaema juurde (seekord juba isa autoga). Mind pandi jälle rooli ja no olgem ausad - mitte ainult libe ei olnud, vaid ka päris kenake torm, nii et hirm OLI, et teed on kuskilt täis tuisanud. Seega VÄGA kaua ei olnud. Sõime veits, ajasime juttu ja siis hakkasime tagasi sõitma. Ja no totally unluck, aga ma suutsin esimest korda kinni jääda. Ja no ausalt - see polnud minu süü. Ma ju tean, et kui tee isegi ON kinni, siis tuleb lihtsalt rooli kindlalt hoida ja hooga läbi sõita (nii ma ka minnes tegin ühes kohas, kus juba oli täis tuisanud), aga SEE konkreetne koht oli väga ootamatu, sest ma JUST keerasin ja kohe oligi hanged - ei saanud enam hoogu üles võtta. Ja no proovi automaadiga vana-head "nõkutamist" teha, eriti, kui ainult üks ratas ringi käib (mis siis, et MIDAGI teist ei takistanud). Kutsusime siis mehed(Tõnni ja issi) vastu (õnneks polnud kuigi kaugel enam kodust - nii ~12 km) ja nad pidid ainult korra käed külge panema, kui juba olimegi väljas. Vaatasime kodus telerit veidi, sõime, käisime saunas ja tulime linna ära.
Esmaspäeva hommikul ärkasin enne seitset üles ja lippasin rongile. Ühikasse jõudes avastasin, et hakkamas on ainuke maailma kõige igavam loeng, nii et otsustasin selle üle lasta, aga et mitte tuleku pärast end morjendada, tuletasin endale meelde, et pean NAGUNII farmatseutilist keemiat tuupima hakkama ja no Tõnni kaisus mul vaevalt see nii hästi õnnestub. Mingi aeg käisin linnas korra - mul oli Pai Pagari voutšer ostetud pizza-või tex-mexpannakale ja teele. Siis koju tagasi, aga kuna uni võttis võimust, siis tegin enne õpilainele tagasiasumist paaritunnise uimaku. Siis õppisin ja mingi hetk jõudsin isegi trenni veel teha, sest Triin oli tööl.
Täna ärkasin enne seitset teps üles, sõin putru ja lippasin bussile, et ujuma minna, sest esimene loeng jäeti ära. Õigemini tehti järelvastajatele. Ujusin, mullivannitasin, saunatasin ja pärast jäin täpselt paar minutit bussist maha, mis käib niigi umbes sajandi tagant, nii et hüppasin hoopis mingi trolli peale, millega teadsin Kristiine juurde saada ja sealt jalgsi koju lipata. Ampsasin pirni, pakkisin koti lahti, kooli oma kokku ja siis läksin tarkust omastama. Farmakognoosia kestis vähem ja ülejäänud aja otsisime Karoliniga raamatukogus raamatuid ja materjali mittesteroidsete põletikuvastaste ravimite kohta, millest loeng teha, mida meil vanuritele teha paluti. Siis käisin söömas ja järgnes farmakoloogia seminar. Tegima kõigist viimase osa ravimitest kokkuvõtva tabeli, tutvusime preparaatidega ja muljetasime niisama. Kell 2 hakkas farmatseutilise keemia kontrolltöö järelvastamine, kui ma millalgi teatris käisin. Siis lippasin koju, sõin jogurtit-jõin kohvi ning keerasin magama. :D
Kella kuue ajal ärkasin. Plaanisin endale Pasta carbonarat teha, aga kuna ma olin veel nii uimane, siis mugisin hoopis küpsakuid õhtusöögiks. :D
Nüüd kuulan muusikat ja mõtlen, kas minna homme ka ujuma või mitte, sest meil jääb JÄLLE homne hommikune loeng ära. Eks ma katsun selle kiiremas korras välja mõelda ja siis magama sättida. :)

EDIT1: Vaatasin natuke ringi ja ma polegi maininud oma teatriskäiku, mida ma siin põgusalt mainisin. Igatahes üleeelmine nädal läksin juba kolmapäeval koju, et emme ja issiga teatrisse minna. Rakvere teatri etendus "Tuulte pöörises". Tõnni ema oli seda juba ammu kiitnud ja no OLI TÕESTI hea. Isegi väga. :) Nii et tasus vägagi ära minna ja seetõttu neljapäevasest kontrolltööst puududa, kuigi tavaliselt ma seda ei tee. (;

EDIT2: Pilte kah! :)

Kommentaare ei ole: