teisipäev, 3. juuli 2012

Heinäkuu

Vahepeal on uus kuu kätte tulnud. 

Pühapäeval tuli üks nende peretuttav Sandra ka siia, kes esimestel kaalutlustel peaks minuga ~ sama vana olema. Siis tegime Tõnni püütud jõeforelli valmis, sõime ja läksime ESIMEST korda sel suvel randa - Pickala omasse. Ma ei mäletanudki, et see nii mõnus on, kuigi vesi oli ikka päris kõhedavõitu veel, sest no olgem ausad, hommikuti (tööle minnes) on tunne, et peaks endale talvejope peale otsima. 
Lõpuks tulime koju ja ma hakkasin hoolega guljašši tegema. Õnneks kooris Sandra kartulid, nii et oli selle võrra lihtsam. :)
9 paiku tegin veel trennigi enne suurt jalkaõhtut. Käisin jooksmas ja sõitsin trenažööriga pealegi.  
Jalka oli nagu jalka ikka. Kellelegi ma kaasa nagunii otseselt ei elanud, nii et mulle tulemus erilist pettumust/õnne ei valmistanud, aga ilmselgelt oli sellist tulemust "oodata". 

Eile ärkasin 5 üles, sõin miskit ja siis kiiresti tööle. Koristasin kõik kiiruga ära, sest mul oli kogu aeg tunne, et varsti tulevad kõik inimesed tööle/arstile ja siis jäävad mulle jalgu. Seega sain miskipärast juba 9 paiku kõik täiesti hiilgavalt valmis. Lugesin siis veel natuke raamatut, sest sel hetkel (tervisekeskus oleks alles tund aega avatud olnud) oleks vist veel imelik minna vaatama, kas prügi on vaja juba vahepeal ära võtta.
Lõpuks sain oma prügi kätte ja tulin koju. Sõin veidi, lahendasin ristsõnu ja nii see aeg läks. 
Mingi hetk läksin isegi välja natukeseks päevitama, aga kaua ei jõudnud, sest Tõnn tuli koju ja siis pidime linna poodi minema, et miskit Jaanile juurde kingituseks osta. Jalutasime sajand poes ringi ja nagu nimme sattus korvi kõike muud(lõhnaõli, päikesekreem jne), kui miskit kingituseks. :D Siiski otsustasin kaks kärbest ühe hoobiga tappa ja torti teha, sest me olime paar päeva phe teeviida üle kihla vedanud ja tema võitis. 
Tegin maasika-vahukoore-kiivitorti, mida ma alles täna hommikul mekkisin ja mis päris maitsev tuli. :)
Siis pikutasin-unelesin pool tunnikest ja lõpuks olid teised ka juba kodus ja siis tuli kiiresti-kiiresti salat valmis hakkida, sest külalised(Anne ja Arved) olid juba tulemas.
Lõpuks sõime ja jõime kõhud täis ning oli aeg magama minna. 

Täna ärkasin üles alles 5.18 Tõnni äratuse peale, sest mu oma telefon oli vahepeal tühjaks saanud. Ampsasin siis kiirelt miskit ja sõitsin tööle. Pidin veel tankima ka, nii et jälle oli terve aja selline tunne, et peaks vist kiirust lisama koristus-tempole, muidu tulevad inimesed jalgu. Siiski sain kõik tehtud - nagu alati!
Pärast käisin 1,5 tundi veel palvelotalos ka koristamas ja poole 12-ks olin kenasti kodus. Sõin ja läksin välja päevitama. Vast olen juba nüüdseks MINGIGI jume peale saanud. Tavaliselt selleks ajaks juba ammu neeger valmis. 
Vahepeal panin Liisut vankriga jalutades magama ja nii see aeg läks. 
Siis läksin Tõnni ja lastega linna, käisime poes ja siis jäid teised jalkat mängima/vaatama ning ma jooksin koju. Tegin kiirelt paar kõhtu-selga, venitust ja siis läksime Sandraga siiasamma ujuma. Ja OH, kui must vesi seal oli. Ma ei mäletanudki! :D 
Nüüd tulin tükk aega tagasi saunast ja olekski tagumine aeg hakata magama sättima, sest päris mitu viimast päeva on see magamaminek ebaloomulikult hilisesse lükkunud.

Päikest!

Kommentaare ei ole: