kolmapäev, 11. juuli 2012

Keskiviiko

Esmaspäeval jõudsime NII kenasti kohale, et pidime suisa tund aega ootama enne, kui teised Mariuse tiimikaaslased välja hakkasid ilmuma. Aga seda kõike tänu mu heale kaardilugejast Sandrale, sest no olgem ausad kui ta mulle ikka ütleb, et ma olen vales kohas, siis ma oleks üksi juba seitse korda ümber keeranud, aga õnneks Sandra tunneb nende navide vigureid.
Ootasime igatahes selle momendi ära, kui teised ka kohale tulid ja siis läksime mõnd kaubanduskeskust navist otsima. Idakeskus tundus lähim - 7 km. Poodidest ei leidnud eriti midagi... kõik oleks nagu tühjaks ostetud vms. Oleks endale tahtnud mingisuguseid plätasid/rihmikuid (ja suuremas koguses) leida, sest ühed läksid katki ja ülejäänud on Estella ära närinud, nii et mul pole peale valgete rihmikute hetkel midagi lahtist jala otsa panna :D, aga ei leidnud. Hoopis jäid näppu ühed ilusad püksid ja veel ilusam pluus ning paar ehtevidinat... ja ausalt, ma ei tea, mis mul viga on - ostan pidevalt endale mingeid ehteid, aga tegelikult ei kanna neid kunagi, sest mul on need Tõnni kingitud kuldehted kogu aeg ja naljalt sinna neid juurde ei sobita ja ära ka ei kipu võtma. Raske elu...
Lõpuks oli kell juba kuus ning me ei suutnud ära otsutada, kas minna sööma kuskile või haarata poest midagi hamba alla. Siiski otsustasime sööma minna. Ja nüüd mul on maailmakahju, et mul kaamerat kaasa polnud - see Caesari salat oli ilusaim kunstiteos, mida ma näinud olen, aga no tsutike üle kümne euro maksis ka.
Enne seitset olime jalkaplatsil tagasi ja nägime veel peaaegu ühte tervet mängugi. Siis sõitsime rõõmsalt koju ja ülejäänud õhtukese küll ainult lebotasime.

Eile oli läksin Sandra autoga tööle, sest ta pidi minema Mariust kuskile teise kohta jalgpalli mängima viima ja Tõnn ootab oma autole mingit juppi, mis teised Eestist kaasa toovad.
Tööpäev oli tavapärane. Kümne paiku tulin koju, sõin, uurisin netis ringi, päevitasin isegi veidi ja lõpuks kolme paiku tegin pitsat. :)
Siis tulid teised koju, muljetasime paar sõna juttu ja siis läksin Estellaga jalutama. Uskumatu koer ikka! Ainult lollusi teeb. Ma ei kujuta ette, mis saab temast! :D
Pärast seda tegin süüa kartulit, külmkoorekastet ja kalapulki ning siis läksime Sandraga välja sulgpalli mängima, mida ilmselt täna teha ei saa, sest koer on öösel need pallid kõik ära närinud. :D
Enne kümmet tulime tuppa, käisin pesus ja siis magama.

Täna oli tavapärane tööpäev ja nüüd teen lastele mannaputru ning siis peaks ennast korda panema ja hakkama jälle jalkamängule sõitma. Sinna samma, kuhu esmaspäeval. I'll keep my fingers crossed, et mul ikka meeles oleks kõik need kohad, kus navi tühja paneb, muidu me ei jõuagi sinna kohale. :D

Päikest!

Kommentaare ei ole: