laupäev, 24. august 2013

Rongis aega viitmas

No tsau! Viidan aega, kuni rong Tartusse jõuab ja panen paar pilti eilsest. 
Ärkasin üllatavalt varakult üles arvestades seda, et ma poole ööni üleval passisin. Koguni enne kümmet. Jõime kohvi, passisime ja mõtlesime, mida esmalt teha. Vahepeal käisin pesus ära ja selle vahega oli selgeks saanud, et me peaks kõigepealt perega Veski külalistemajja sööma minema ja hiljem oma neli vagu kartulit üles võtma. 
Igatahes söögikoht on mõnus ja ainuüksi magustoitude garneeringu pärast juba tasub minna. Kõik hea ja maitsev ka. :)

Pärast söömas käiku, läksin esimest korda üle aaaaaaaaastate (ja pärast poe kolimist) Luulekasse. Vaatasin kohvilaudu ja muud nänni. Riideid ma sealt KUNAGI otsida pole osanud, aga sellegipoolest leidsin paar päris head eset. Küünla alla TÄPSELT sellise aluse ka nagu ma endale vaimisilmas kogu aeg ette kujutanud olen. 
Pärast tsoplemist võtsime siuh-sauh kartuli üles ja siis sai niisama lebotada. Isal juukseid lõigata, salatit teha, süüa ja no nagu ikka. :)
Mingi hetk viis ema mu Kantkülla bussi peale, et ma saaks linna Tõnni juurde minna. Tõnn oli eelmine päev ilusa kalapoisi kinni püüdnud ja ma tahtsin Tartusse minna, et sushit teha. 
Siiski mõtlesime ümber (jäime Jõksu) ja ilmselt teeb Tõnn sellest täna ahjukala. 
Nüüd jõuangi kohe linna, kodust läbi korraks ja siis hüpetega tööle. Tõnn läks kuskile a la Vasulasse jalka-tutniirile ja nii see elu käib. :D

Kommentaare ei ole: