kolmapäev, 12. november 2008

11.11

Kuna ma lõpetasin just kirjandi kirjutamisega, on mu pea päris tühi. Uni on ka, niiet katsun üsna kähku teha.
Hommikul ärkasin poole seitsme paiku. Käisin pesus, riietusin, sättisin, ja panin koti kokku.
Poole kaheksa ajal tulin Kaupsiga linna.
Matemaatika, pood, kehaline, millest ma olen endiselt vabastatud. Sain jälle tund aega Viki arvutis istuda. Kirjandus, ajalugu, bioloogia, söömine (kotlet, kartul, kaste, salat, õun). Järgnes füüsika ja keskonnaõpetus, kus vaatasime äärmiselt huvitavat filmi, Keenia pealinna agulist.
Pärast kooli läksin Nelega linna. Käisime kaupsis, kuna Nelel oli üht-teist vaja.
Siis läksin Tõnni juurde. Tegime pilte ja ajasime niisama juttu.
Veerand kuus jõudsin koju ja läksin kohe magama, sest ma juba bussis nägin ränka vaeva, et ärkvel püsida.
Poole seitsme paiku tulin üles. Uurisin netis ringi, sõin ja kaheksaks läksin laulma.
Koju tulles lasin papsil juuksed maha, käisin pesus ja tegin kirjandit.
Nägemiseni ! ;)

Kommentaare ei ole: