kolmapäev, 5. november 2008

Kolmapäev - viies november

Midagi erilist pole juhtunud nende päevade jooksul.
Esmaspäeval oli tavaline koolipäev. Teisipäeval ka.
Täna jäin hommikul räigelt magama, sest emps oli tööle läinud ja mul polnud ülesäratajat. No, isa pool kaheksa äratas, aga siis olin juba lootusetult sisse maganud. Ennuga tulin kooli. Ja mis kõige huvitavam...ma ei jäänud hiljakski mitte. ;)
Esimestes tundides kirjutasime kirjandit, mul jäi puhtand veel lõpetamata, homme pärast tunde lähen lõpetama. :)
Keemias oli kontrolltöö, mida ma ei osanud. Aga see pole juba minu süü. Ma olin pooltest keemia tundidest puudunud oma põlve pärast-.- Anyway. Pärast seda oli geograafia ning siis aulas mingi Ukraina suursaadiku vastuvõtmine. Söömine, mata KT (mille ma sain ilmselgelt viie;)) ja inka.
Pärast tunde läksin juuksurisse.
Kuskil viie paiku sain sealt tulema, sain Tõnniga kokku.
Kuue ajal läksime Nelega tema juurde teatriks sättima. Etendus oli väga mõttetu. Ma ei ütle seda sellepärast, et ma mingi teatrivihkaja oleks. Sugugi mitte. Aga see oli tõesti natuke mage.
Pärast teatrit tegime Nele ja Merlyniga valge šokolaadi likööri ja läksime iga roju oma koju.
Koju jõudes vaatasin ''Üksikvanem otsib kaaslast''. Ja kuni praeguseni olen lihtsalt netis istunud ja tähtsaid asju uurinud/lugenud.
Kell on juba päris palju. Tõmban oma ''Prisoni'' osad arvutisse ära, käin pesus ja lähen tuttu ära.
Tsau, head ööd ! :)

Kommentaare ei ole: