kolmapäev, 26. november 2008

Esmaspäev - 24.11 ja teisipäev - 25.11

Eile oli hommik enam-vähem tavapärane, ainult et kooli läksin Enekesega. Õigemini Jüriga, sest Ene ei tahtnud ka ise sõita. Juba Sadalast väljudes oli takistus tee peal. Buss(ijuht) oli targa aruga suurema koha peal ringi üritanud keerata...ja siis seisis risti tee peal nagu mõni abitu laps. Õnneks lahenes asi, kui teiselt poolt sahk tuli ja meile ühe riba puhtaks tõmbas, et me mööda saaks. :)
Koolis oli väga vähe inimesi. Esimene oli geograafia, täitsime tv-t terve tund. Teine oli kunst, kus me lõikasime terve tund mingeid lumehelbeid, yay!
Pärast seda läksime(kes tahtsin, need läksid) Betti Alveri muuseumisse, kus toimus kirjandusepäev. Süviti arutati Heiti Talviku elust. Mulle väga meeldis. :)
Ühese bussiga tulin koju. Ja nagu näga ka teised Sadala omad, sest lubati, et Jõgevamaa bussiliiklus pannakse siis kinni.
Koju jõudes lebotasin niisama. Vaatasin telekat ja olin lahe.
Täna. 25. novembril on mu armsal empsil sünnipäev. :)
Aga kooli minna ei olnud plaaniski(nagu ma hiljem kuulsin, siis polnud bussiliiklus ka töödanud). Ärkasin kuskil 10 paiku. Sõin, passisin netis.
Kella üheks läksime Liisa, Marjo ja Mariaga vanasse koolimajja kadrikarnevali vaatama:)
Sealt tulin mingi aeg ära, käisin poes ja läksin kodu juurde talvepilte tegema. Pärast seda läksin Maarja ja Mairiga ringi tsillima.
Kuskil pool neli tulin pooleks tunniks tuppa, sest neli oli meil kokkulepitud Etheli, Marjo ja teistega välja minna. Algul plaanisime liumäge ehitada ilmatusuurest lumekuhjast. Seda plaani ei viitsinud lõpuni viia, niisama saab ka alla lasta. :P Läksime hoopis pärisliumäest alla laskma. :D Siis mängisime mu õega korra luurekat, käisime uues noortekeskuses, rääkisime selle tädiga seal juttu ja olime ilmselgelt niisama ägedad. Pärast seda istusime natuke aega lumehunniku otsas ja rääkisime juttu. Kivikunni mängisime isegi. Suht lapse tunne oli. :)
6 tulin tuppa ja läksin magama. Üles ärkasin kaheksa läbi. Ma pole kunagi üle pooleteist tunni maganud(päeva ajal). Seega ma jäin rahuliku südamega magama, teades, et mul kaheksa laulmine. Ühesõnaga, sinna ei jõudnud.
Siis sõin ja olen siiamaani emmessennis istunud ja juttu rääkinud.
Peaks magama kähku ära minema, muidu ei saagi homme üles.
Tsau, musi! :)

Kommentaare ei ole: