reede, 28. november 2008

Kolmapäev, neljapäev.

Eile ärkasin hommikul enne seitset mõned minutid üles ja läksin kooli. Neljaks tunniks.
Pärast seda korjas isa mu peale ja läksime Tartusse arstile. Ühesõnaga nüüdsest ma pean enda pilbast (haiget jalga, millel pole lihast enam olagi) treenima hakkama instruktori käe all.
Pärast seda läksime papsiga kesklinna, käisin shoppasin natuke. ;)
Tartust tulles käisime veel kuskil Saare kandis mingi masti all elektrinäite võtmas. :P
Koju jõudes aitasin papsil süüa teha ja olin niisama asjalik.
Siis sõin, õppisin ajalugu ja passisin niisama netis.
Ühe ajal läksin magama.
Täna ärkasin enne seitset jälle mõned minutid. Käisin pesus, panin riidesse ja tegin teisi toiminguid.
Kaupsiga läksin kooli. Esimesed tunnid olid inkad. Suht tühja:/. Pärast seda hakkas vene keel ja ajalugu, kus oli KT. Viies ja kuues tund olid etad.
Söögiks olid täna kalapulgad, kartul, kaste, salat jne.
Pärast tunde sain Tõnniga kokku. Siis läksin koolimajja, sest Viki tahtis mind meeleheitlikult korvpallivõistluste protokollijaks. Ma siiski rääkisin Kristi ära ja hoopis tema oli. :P
Pärast seda läksin koos Nelega linna tagasi. Sain uuesti Tõnniga kokku. Ajasime juttu, mängisime lumesõda, niiet ma olin pealaest jalatalani märg lõpuks. Siis läksime korraks tema juurde, pani mulle prisoni osi.
Kolmveerand viiese bussiga tulin koju. Bussis magasin ka. :D
Koju jõudes sõin, õppisin biukat, magasin, õppisin biukat, vaatasin ''Tuulepealne maa'' ja nüüd olen netis ülejäänud aja vahtinud.
Peakski kähku magama ära minema, on hommikul kergem üles saada. :P
Tsau, und ! :)

Kommentaare ei ole: