esmaspäev, 4. juuli 2011

Juba uus kuu ja uus töökoht

Vahepeal olen jälle tavapäraselt bloggimise ära unustanud ja nüüd on aega nii palju mööda läinud, et enam ei tea, kust otsast alustada... ja no kui ausam olla, siis ei mäleta ka.
Töönädala lõpp oli ilmselt üsna tavapärane töö, kodu, magama.
Laupäeval see-eest oli Jaani ja Taneli ühissünkar. Selleks puhuks sai päeval salatit lõigutud, torti ja kooki tehtud, kuid natuke sain siiski ka päikest võtta. :)
Üks suurem lubadustejagaja lubas minuga muidugi pühapäeval randa tulla, aga ise istus Hurmiga HOMMIKUL KELLA KAHEKSANI väljas ja oli PURUPURJUS. Mina ja Jaan olime enne neid viimased, kes ära tulid ja see oli 3 ajal. :P
Lõpuks tuli Tõnn magama ja ma ärkasin üles. Sõin natuke, panin pesu kuivama ja lebotasin niisama.
1 ajal otsustasin randa minna, aga Jaan arvas, et äkki Tõnn ikka tuleb minuga. :D Ütlesin siis Tõnnile, et lähen ja ta tuligi. Ja pidaski enda lubadust! Endal pea valutas. Väga-väga armas! :)
5 ajal tulime koju tagasi, Tõnn läks jälle magama ja ma vaatasin E!-d. Siinkohal peakski mainima, et mulle väga-väga-väga meeldib kaks telefoni. Üks on selline nagu Hurmil - Samsung Galaxy S vist ja teine paljude nuppudega nokia, mis seal E!-s ka kõigil põhimõtteliselt on. No Andul on ka selline, niiet sain seda ükspäev lähemalt ka uurida. :) Kunagi, kui mulle mu telefon enam ei istu, siis ostan ilmselt emma-kumma.
Täna olin esimest päeva tervisekeskuses ja elasin täitsa üle. :)
Nüüd peaks Tõnnile hakkama rongi vastu minema.

Kommentaare ei ole: