reede, 29. juuli 2011

Teine šoping

Eile möödus õhtu peaaegu tavapäraselt. Ainult maasikaid käisime Hurmiga korjamas ühes kasvatuses ning kuna me olime sellised nobenäpud, et korjasime suure plastikkausi täis maasikaid tunni ajaga (PLUSS need olid jube väiksed. Kuidas see Jaan ütleski: "Metsmaasikate kohta on need liiga suured, aedmaasikate kohta on need liiga väikesed. Mis need on?").
Täna oli viimane päev, mil ma pidin ärkama 4.50 üles. Thanks God! Järgmisest nädalast olen juba järgmises kohas. Ainult hambaarsti osakond jääb, aga mul pole selle vastu midagi - 2 lisatundi palgale juurde on alati teretulnud. ;)
Igatahes ärkasin täna üles, jõin kohvi, tegin Tõnnile võileivad ja läksime. Viisin ta Kirkkonummi rongile ja sõitsin ise Inkosse. Kolmveerand kuus olin juba seal. Mõtlesin küll, et täna läheb kauem, sest plaanisin seinalt endale mõned tähtsad asjad plakatitelt kirjutada. Näiteks ühe retsepti ja muid kasulikke asju, kuid ikka olin graafikus ja 11 ajal juba kodus.
Täna imelikul kombel polekski magama jäänud pärast tööd - st võtsin asju nõudepesumasinast välja, sõin, viisin prügi välja ja olin üldse jube asjalik, kuid siiski lõpuks otsustasin sõba silmale lasta.
Ja IGA jumala päev on nii, et enne lõunast magama minekut on väljas maailma eredaim ja kuumim päike ning üles ärgates, kui olen plaaniks võtnud päevitama minna, on taevas pilves ning päiksest pole enam haisugi. Masendav...lihtsalt masendav!
Siis lebotasin niisama paar tundi seni, kuni tuli minna Tõnnile rongi vastu. Otsustasime pitsat minna sööma, mis polnudki veel see aasta teha jõudnud. Ja no olgem ausad, kõht on siiani täis - mis siis, et väljas juba grillid-möllud käivad.
Siis tulime koju, aitasin Hurmil maasikaid puhastada, siis käisime Tõnniga linnas pudrunuia ostmas, et toormoosi saaks teha ning lõpuks läksime uuele poetiirulegi. Tõnn ostis endale botased ja mina ühe sporditopi, kampsuni ja LEIDSIN ka lacoste tennised endale, millel oli veel kena soodukas ka, aga millel polnud minu numbrit. Täiesti UNLUCK! Ja seekord ei kavatse number väiksemaid ka osta. Eelmine aasta tegin selle vea, et minu numbrit ei olnud ja kuna mulle niiiväga meeldisid ühed puma tossud, siis olin nõus ka nendega läbi ajama. Nii kaua, kui pikemalt kõndima nendega pidin. :D Muidugi helesiniseid oli ja need olid ka tegelikult väga kenad, aga noooooo ma ei teaaa. Tahaks ikka valgeid.
Igatahes ma olen nüüd kurb ja ootan, millal Tõnnil ja Aleksandril x-boxi ralli läbi saaks, et siis sauna minna või välja vaadata, mis rahvas teeb.
Päikest ei ole mõtet soovida, I guess!

Kommentaare ei ole: