neljapäev, 28. juuli 2011

Võtan kätte

Huh, kuidas ma vihkan, kui ma olen lasnud asjal nii kaugele minna ja pole bloginud nii tükk aega, sest siis on lihtsalt nii paljut juhtunud, aga ma ei mäleta ja viitsi enam nendest pikalt rääkida ja üldse midagi kirjutama hakata ja nii see aeg muudkui läheb ja läheb...
Eelmine reede oli muidu tavapärane tööpäev. Ainult, et õhtul pakkisime asjad kokku ja sõitsime Hankosse telkima. Meie, Hurmi ja Jaan, lapsed, Tanel oma naise ja lapsega ning Jarmo oma naise ning sõbrannaga.

Me ostsime endile veel ekstra telgi, kus saaks öösel magada, aga üks härra ei jõudnudki magama ja ma pidin ka poole hommiku pealt autosse ümber kolima, sest meie ime-odav telk lasi läbi sealt kohast, kus madrats seina vastas oli.

Siin on härra, kes pole silmatäitki maganud, on purupurjus, kalalt äsja/pesust tulnud ja uhi-uued adi plätud ära lõhkunud ning seetõttu paljajalu.

Teisel päeval panin Tõnni magama ja läksin ise randa päevitama, mida kahjuks palju ei jõudnud teha, sest ilm läks pilve ning vihma hakkas sadama. Ja muudkui sadas ja sadas. Õhtul käisime veel Hanko keskuses sees söömas ühes söögikohas, poes ning ujumas. Lõpuks hakkas jälle sadama ning me Taneli naisega otsustasime, et tahaks koju oma voodisse magama. Mõeldud - tehtud! Teises jäid veel sinna.

Pühapäeval lebotasime terve päeva ning ka ülejäänud nädalapäevad on läinud tavapäraselt.

Mingi päev käisime ühes teises kohas mere ääres, kus Tõnn püüdis kala ja ma olin niisama seltsiks.


Eile käisime esimest korda šoppamas - yay! Ostsin endale kõrvarõngad, nabaneedi, mille tegelik hind oli peaaegu 80 €, kuid kuna kõikides poodides on nii suured aled, siis sain selle kõigest 54-ga. Superlahe! Spordipoest sain maailma ilusad uued bikiinid, trennitopi, ilusad ja uued spordirinnahoidjad ning oleks NIIIII väga ühte naigi erkroosat pikkade käistega pluusi tahtnud, aga NO EI RAATSINUD ikka osta küll. Pealegi Tõnn lohutas mind, et mul on ju peaaegu samasugune adi pikkade käistega pluus olemas. Ainult, et mitte niiiiii erk ja eest lukuga. No natuke lohutas. :D Siis sain veel ilusa salli, veeeeeeel ilusama musta läbipaistva tuunika-laadse pluusi, ühe valge pluusi ning valgeid superkauneid käevidinaid.


Nüüd tahaks veel mingeid ILUSAID teksaseid, sest eelmine aasta ma ostsin mingid H&M-st, aga need on ikka kuidagi suured ja nõmeda tagumikuga, mis teevad mind 3 korda suuremaks, kui ma tegelikult olen. :D Niiet kahtlane, kas leiabki selliseid nagu ma tahan, sest noidki otsisin umbes sada tundi. Ja siis tahaks mingit valget jakki(mis mul tegelikult on olemas, aga valest materjalist) ning selliseid ilusaid lacoste valgeid tenniseid või vaba aja tosse, aga ma pole neid siin üldse näinud kuskil ning kuna ma olen selline kitsi ja emasse inimene, siis pole eriti tõenäoline, et ma neid reaalselt ka osta raatsiks. :D Vaatame-vaatame...


Igatahes on mul homme viimane päev tervisekeskuses töö olla, whoop-whoop! Mitte, et mulle seal ei meeldiks, aga hea ikka midagi muud hakata tegema - üks koht on võimeline vägagi ära tüütama.


Päikest!

2 kommentaari:

Liis ütles ...

Mis briljantidega nabaneet see veel oli? :D

Liis ütles ...

No kõigest lihtsalt kullast ja kivikestega... :D