esmaspäev, 1. august 2011

Turu saared

No nii... Teen selle mahuka asja kohe ära, et ei peaks hiljem ennast vihkama, sest tegelikult on NII lahe kõike hiljem lugeda ja mis eesmärgil ma üldse seda blogi ju tegelikult omangi.

Igatahes reede õhtul käisime saunas ja sõime väljas grilli ning ajasime niisama natuke juttu.

Laupäeval ärkasime 11 paiku üles, sõime, pakkisime kotid ja asjad kokku, ootasime Jarmo naise ja lapsega ära ning trip võis alata.

Esimene peatus ühes tanklas:

Teine peatus järgmises tanklas:

Autosõit:

Ma ei kujuta ette mitmes peatus :D

Lõbu ka:

Katsetasime sõita üle vee (tegelikult esimese praami peal):
Pakun, et see oli juba kolmas praam:

Enne ööbimist viimane praam:

Üleüldse üks viimaseid pilte, sest pärast seda sai aku tühjaks:

Õhtul oli grill ja šokolaadiliköör ning lõpuks telki tuttu. Öösel käisin Tõnni magama kutsumas, rannas istumas ning lõpuks poole hommiku peale saime uuesti kooski tuttu mindud.

Enne 10 ärkasime üles, sõime ja pakkisime kibekiirelt asjad kokku, et praami järjekorda minna, sest see oli kõige pikem ots/esimene väljuski alles kell 12/järgmist praami tulnuks mitu tundi oodata, aga meil tuli Jukuparki jõuda, kuhu me lõpuks neljaks jõudsimegi.

Seal oli päris lahe, ainult et tube'iga esimesse torru Tõnniga minnes, saime päris tugevad litakad vastu tagumikke, aga hiljem oskasime juba õigel ajal valmis olla ja mitte lebotada seal niiviisi.

Kinni pandi see koht kell 7 ning pärast seda läksime otsima mõnda söögikohta. Me laste ja Jarmo famiiliaga valisime Hessi. Hurmi, Jaan ja Tõnn läksin ühte teise kohta kebabi sööma. Tegelikult sai juba einest kõht täis, aga no see pehmyt Dumle kastikkeella tundus liiiiga ahvatlev, et seda ostmata jätta. Lastele ostsin ka veel. :)

10 paiku jõudsime koju, tõime autost oma asjad ära ja läksime magama.

Täna ärkasime poole 6 ajal üles ja kiirustasime end ogaraks, sest ma panin liiga hiliseks kella helisema.

Tänasest ei ole ma enam tervisekeskuses. Ainult hambaarsti osakond jäi. Muidu koristan palvelutalo. No ja kuna eelmine nädal oli seal Anne koristanud, kellel oli niigi juba sada kohta koristada ja teadagi on tal kogu aeg tuli takus, niiet nüüd oli see maja nii räpane, et mul tuli TÕSINE ahastus peale. Ma mõtlesin, et ma istun sinna samma maha ja hakkan nutma. Ilma naljata! Või oleks pillid kotti pakkinud ja kodu poole tulnud, sest see ei ole normaalne, kui ma pean alati mingit SUURPUHASTUST hakkama uutes kohtades esimestel päevadel tegema(va. tervisekeskus, kus on korralik koristaja), ENNE, kui lõpuks kõik PUHAS on.

Igatahes sain lõpuks oma ahastusega ühele poole ja majagi niivõrd-kuivõrd korda.

Kodus tõmbasin pildid arvutisse ja uurisin niisama ringi, mis vahepeal ka juhtunud on. Siis käisin Tõnnil rongi vastas, magasime ning tegin õhtul maaailmahead (ennast kiitmas ei väsi!:D) kanakastet. Mmm!

Nüüd tarvitseb veel vaid hambapesus käia ja siis magama!