reede, 5. august 2011

Ja läks...

Esimene nädal nagu lipsti läbi. Ainult kaks nädalat veel ja siis saan lõpuks koju. Oma voodisse tuttu, oma kööki küpsetama ja kokkama, oma aiast aiasaadusi sööma. :)
Teisipäeval oli mul ka suht kõva rügamine veel, aga mitte enam õnneks nii jube nagu esimesel päeval.
12 ajal jõudsin koju jaüritasin päevitada nagu ma nendel kõigil soojadel päevadel teinud olen, kuid too päev veel ei õnnestunud kõige paremini, sest pilved olid.
Õhtu poole viisin lapsed linna ujulasse ujuma ning pärast Tõnniga Merilini ratsutama. Hiljem saime veel ühe Lexuse müüaga kokku ja Tõnn tegi proovisõitu, käisime poes, Hessis pehmet jätsi Dumle kastmega ostmas ja siis saime lõpuks kojugi, kus meid ootasid ees mingid nende peretuttavad, kes olid Soome paariks päevaks tulnud ning peatusid siin.
Koorisin ja keetsin kartuleid, tegin külmkoorekastet ja olin üldse jube asjalik. :P
Kolmapäev oli juba üsa lebo tööpäev - kui kõik on niigi hästi korras, siis saab lihtsalt mopiga/lapiga siuh-siuh üle tõmmata(st tolmu ja mustust ei jõuagi üldse tekkida), aga kui on paks kasimata kord igal pool, siis läheb loomulikult kauem aega.
Mingi aeg läksin jooksma, sest me pidime nagunii lapsed kalju peale ujuma viima ning siis oli hea võimalus, et Tõnn mu poole maa pealt peale korjaks. Vesi, kusjuures, oli üllatavalt soe, sest nii soojad need päevad nüüd ka ei olnud ja hommikuti on juba NIIIIIIIIIII külm... nagu sügisel.
Pärast seda magasin tükk aega, siis vaatasin supermodelle ning lõpuks uuesti magama.
Eile oli kolme-neljani kõik sama. Siis läksime Jaani töö juurde Tõnni, Hurmi ja lastega, et Sellosse šoppama minna. Ma sain endale ainult ühe väga-väga ilusa ja laheda (ja mis kõige tähtsam allahinnatud!) H&M-i kapsuni, sokid ja topi. Vaatasin järjekordselt valgeid tenniseid, aga SEAL ka ei olnud minu numbrit. Täiesti unluck on omada kõige levinumat jalanumbrit. Selle asemel ostsime hoopis Tõnnile miljon ja üks asja. :P
Ma käisin vahepeal Hessis, hirmus, et pärast peab veel Raxi minema(sest sealt juba "normaalselt" söönuna ei lahkuta - kui ollakse maksnud ja limiiti pole, siis loogiline, et süüakse "kogu" raha eest. :D), aga teised läksid hoopis kebabi sööma, niiet polnudki erilist vahet.
Täna ärkasin ikka enne viite, mis siis, et Tõnnil sai eilsest see töö läbi. Tegin endale termostassi kohvi, haarasin oma Belvitad ja sõitsin tööle. Hambaarsti pool tehtud, kohvipaus ja siis palvelutallo.
Poole 12-ks olin kodus, käisin pesus, sõin, päevitasin ja siis käisime Tõnniga lapsi linna ujulasse viimas ning poes. Nüüd sõime ja tõime lapsed ära ning väike mõte on minna jooksma.
Moika!

Kommentaare ei ole: