kolmapäev, 31. august 2011

Selgroog murtud :)

Eile oli esimene koolipäev. Esimene loeng(farmakoloogia:)) oli paljulubav, sest mulle väga meeldivad sellised rangemapoolsed õppejõud, kelle kuulamine ei tekita mingeid raskuseid. Kahjuks kaua ma rõõm ei kestnud, sest farmakognoosiat andis jälle üks sellistest, keda kuulates lihtsalt PARATAMATULT läheb mõte lendama. Ausõna! Katsu siis sellist rasket ainet omandada. Eriti veel kui õpetaja istub terve loengu aja ja räägib nii monotoonsel toonil, et paha hakkab.
Igatahes oli juba kaheteistkümneks kool läbi, niiet ei olnudki kõige hullem.
Tulin koju, jõin kohvi, sõin võiku ja MEEKOOKI, mis on ENDISELT maailma parim. Siis hakkasin trenni tegema oma uhke programmiga. Tunni ajase trenni tegin. :) Pärast seda pesu, kreemid ja niisama lebo. Ja nii põhimõtteliselt õhtuni välja, kui tuli magama minna.
Siinkohal kerkis kohe peas mõte, et mida ma nii kurja teinud olen, et mind nende norskajatega karistatakse. Uus tüdruk KA norskab, aga ÕNNEKS siiski ainult selili magades, niiet kui ta mingi aja pärast siiski end külili keerab on vaikus majas. Põtsas norskas õnnetuseks IGAS asendis.
Täna ärkasin ka 7 ajal, sõin oma helbeid jogurtiga ja sättisin valmis end kooliminekuks.
Esimene loeng oli jälle farmakoloogia ning teine farmatseutiline keemia Udokaga, niiet 12-ks oli jälle koolipäev läbi. :)
Jalutasin Rimisse, et endale kaheks päevaks veel midagi süüa osta, sest mul oli külmkapis täpselt ainult 1 Activia ja kapis nektariin ning sellega vist ära ei ela. :D Aga sai vist LIIGA palju asju ostetud. Õnneks vaatasin hoolega asjad üle ja ei peagi kõike sisse pugima. Nii mõnigi asi kehtib veel selle ajani, kui ma linna tagasi tulen.
Sõin siis kartulisalatit ja grill-kanakintsu, uurisin natuke netis ringi ja hakkasin 3 paiku trenni tegema, sest teistel pidi neljani kool olema. Mis siis, et Mari-Jaana juba poole minu trenni peal koju tuli, aga no ei ole hullu - ta läks nagunii veel pesema ja kööki kokkama jne.
Pärast trenni on kõik tavapärane olnud - pesu ja nüüd lebo. Mul tuleb iga päev NIIII varakult juba uni peale. Kuskil pärast kuut juba ja siis ei jõuagi enam midagi teha vms. Aga selleks ajaks kui päriselt peaks magama jääma on uni peast pühitud ja vahin veel pea tund aega voodis üleval enne kui lõpuks uinun.
Nüüd ma siin siis pean plaani, kas minna kohe magama või ikka hiljem, kui teisedki normaalsed inimesed seda teevad. :D

Kommentaare ei ole: