teisipäev, 23. august 2011

KODUUU!

Lõpuks ometi olen kodus. Või no tegelikult juba reede öö vastu laupäevast saadik. Eestisse tulek möödus sujuvalt. Algselt plaanisime enne laevale tulekut veel Helisingis ühes hiina restoranis ära käia, mis Tõnnile meelde oli jäänud tööpäevilt, aga kuna meil navi ei olnud, siis Tõnn arvas, et ta ei pruugi seda nii lihtsalt sealt kesklinnast üles leida.
Laevas käisime ringi, magasime ja käisime uuesti ringi. Tahtsin endale NIIIII väga lõhna osta, aga NO EI RAATSINUD ikka küll. Pealegi on mul sada lõhna veel. Kui need kunagi otsa saavad, küll ma siis jälle ostan. Mis ma ikka ilma asjata neid kokku ajan. Selle asemel ostsin endale Polly komme ja tuju oli kohe 50 x parem. :D
Tallinnas käisime veel Räägupesast ka läbi, sest Tõnn tahtis KORRALIKULT süüa. Minule piisas laeva söögikohast ostetud kolmnurksaiast (õigemini oli ta vist sepik) ja joogist ka. :D
Kella kolma paiku igatahes olime lõpuks kodus. Ma terve tee magasin, niiet vaene Tõnn, kes pidi ilma seltsiliseta sõitma, aga no mina ärkasin kell viis ka too päev ja päeval sain maksimum kolmveerand tundi magada, seega ma TÕESTI olin surmväsinud.
Laupäeva õhtu poole läks Tõnn linna ära ühe sõbra juurde. No põhimõtteliselt sõjaväkke saatmise peole. Mul möödus see sauna koristades ja niisama lebotades.
Pühapäev oli ka selline tavapärane lebo. Käisin jooksmas isegi ja tegin niisama mõningaid harjutusi ning nii ta läks. Aa, no ja kooki tegin ka. Ploomimoosiga purukooki. :)
Õhtul käisin saunas ja siis oligi varsti aeg magama minna.
Eile ärkasin juba 9 paiku üles, et kott valmis panna ja linna minna, sest meil oli Tõnniga esialgne plaan minna Põltsu karti sõitma. Kahjuks oli see kinni, niiet pidime midagi muud välja mõtlema. Vahepeal käisin endale homseks juuksuri aega panemas ja siis koos pangas raha arvele panemas ja Tõnnile kaarti tegemas.
Lõpuks otsustasime siis teha meie teine plaan teoks - minna Tartusse kinno, mõnda poodi ehk ja siis kuskile hiinakasse, sest Soomes jäi see tegemata.
Käisime ostsime mulle kingad (mis mul tuleval pildil jalas on) Walkingist ja Tõnnile taskust T-särke ja ühed püksid. Kinno läksime ka sinna samma. Vaatasime "Rumal pöörane armastus", mis on tõsiselt hea film. Isegi Tõnnile meeldis, kes on mõneti väga skeptiline selliste "naistekate" puhul.
Lõpuks kui film läbi sai, siis mul suisa pea valutas juba, sest ma polnud kuigi palju söönud tol päeval. Hoidsin hiinakaks ruumi, no. :D
Vahepeal püüdsime minust mõnda kena pilti teha, aga kõik kukkusid välja umbes sellised, niiet näitama ma neid ei hakka. :D
Aga siis võtsin Tõnni ka pildile ja tuli vähe normaalsem:


No kuna ma ei tea Tartu söögikohtadest ööd ega mütsi (peale mäki ja Kotka keldri, kus me tavaliselt käime, kui me seal teises kinos käime), siis tuli ainukesena üldse meelde Tsink Plekk Pang. Tellisime endale joogid ja nuudliroad. ST. mina tahtsin KINDLALT nuudlirooga. Juba enne kuskile minekut ja Tõnn otsustas siis ka midagi sellist proovida. Tema võttis mingi American Chops-mingi plaplaaa-nuudlid ja ma pika kaalutlemise peale (plaanisin algul seda sama, aga krevetid hirmutasid natuke, sest üldjuhul ma ei söö neid) spinatinuudlid. Saime kätte oma praed. Ja ma ei tea, kas pidigi nii olema, aga mu söök oli maaaaaaaaaailma kõige küüslaugusem üldse. Ja no ma ise siin tagantjärgi mõtlen, et mingil roal oli juures ka, et "küüslauguse kastmega" - tekkis kohe huvi, mis SEEEEEE veel endast siis kujutama peaks. Igatahes lõpuks oli nii, et me teoreetiliselt vahetasime oma söögid Tõnniga ära, sest too oli palju parem.

Oleks tahtnud veel piljardit ka minna mängima, aga mu pea oli põhimõtteliselt lõhkemas + sellest küüslaugust oli mul tekkimas südame rütmihäired vist juba, niiet pidasime targemaks koju minna. Teel koju tundsin, et kohe üldse ei hakka parem. Noooooo... ja lõpuks ma oksendasin KÕIK selle söögi välja. Õnneks hakkas parem ka! ;D Huhhh, oleks ma seda teadnud, et see minu algne roog nii küüslaugune on, ma poleks seda eales võtnud, sest ükskord hakkas mul juba peedi-küüslaugusalatist üsna-üsna paha.

Nii kui Tõnni juurde jõudsime võtsin rohtu ja jäi teleri ette magama.

Kuskil 12 ajal kupatasin meid oma tuppa magama.

Täna ärkasin juba natuke enne 8-t üles, et veenduda, kas mu ema ikka tuleb ja võtab mu Jõgevalt peale, enne, kui nad Tartusse šopingule lähevad. No ja siis ma enam magama ei hakanud paariks tunniks jääma.

Otsisin endale imeilusad valged madalad sellised kinnisemad kingad, kapsuni, pesu, küünepulbreid ja ühe valge jaki.

Ja nüüd need on KÕIK mul siin toas laiali. Kaasa arvatud asjad, mis ma Soomest juba ostsin ja üldse kõik kotid, niiet mul on tõsiselt siia mingid tädi vaja, kes mul vähegi aitaks siin korda luua, sest ma lihtsalt ei tea, kust alustada. Pealegi pole mul siin ju peale kummuti ühtegi kappi ka, kuhu see KÕIK mahutada. Igatahes tegin endale just küüned ka valmis, mis peaks juba kuivanud olema, niiet see tähendab magamaminekut.

Kommentaare ei ole: