esmaspäev, 29. august 2011

Tere Tallinn!

Niisiis pole päris pikalt kirjutanud ja tänaseks olen juba otsapidi taas Tallinnas.
Vahepeal käisin juuksuris - lõikasin otsi, salgutasin väljakasvu ja tahtsin pärleid ka, aga kuna neid polnud keegi tükk aega soovinud, siis poldud tellitud neid. No ja Tõnn käib mulle pikemat aega peale, et ma tuka ka lõikaks (et talle nii meeldivat nii :S). Siiski seekord veeeel tema soovi täide ei viinud, aga no eks peab selle ka siis ükskord ära tegema.
Ja pärast juuksurit läksime kohe Põltsamaale karti sõitma, mis oli nii lahe. :) Välja arvatud see, et Tõnn minust kaks ringi rohkem sõitis, kuna mul oli ilge hirm kogu aeg, et ma selle ümber keeran... nagu varasemaltki on tundunud. Kuigi see on vist siiski äärmiselt võimatu.
Öösel olime linnas ja neljapäeval sõitsin mina Tõnni autoga üksi koju, sest viimane tahtis kalatripile Kauriga minna. Pidid kaheks päevaks minema, aga öösel kella ühe ajal oli krõpsti minu juures, sest nad olid midagi valesti arvestanud. Aga vähemalt ühe kala sai, mille nad rõõmsalt ära olid küpsetanud. :)
Reedel istusin veel endiselt oma riidehunniku ja kottide otsas, mis mu toas laiutasid. Päevitada püüdsin ka, aga no see augusti päike ei hakka vist enam üldse peale, sest ma olen ikka JUMALA valge. No ja Soomes tuleb augustiga juba selline sügis kätte, et ujukad võib kohe julmalt ära juba pakkida. Kui mitte kõiki lühikesi riideid. :D
Laupäeval võtsime kartulit ja ülejäänud päeva PÜÜDSIN kõigest väest natukenegi mingit korda oma tuppa luua. Kummuti sain igatahes ära sorteeritud ja ebavajalikud asjad emale ja Kädile parseldatud. :D Isegi imekombel mahtusid põhimõtteliselt kõik riided nüüd sahtlisse ära.
Pühapäeval ärkasime 10 paiku üles, sõime ja siis ma hakkasin hoolega jälle pakkima. Seekord mõtlesin, et muudan midagi ja ei vea alati miljon asja kaasa, kui ma neid nagunii KORDAGI ei näpi nagu ma alati ükskõik-kuhu minnes vean. Ja toon asju jupikaupa, vastavalt vajadusele. Mitte nii, et KÕIK mu asjad on siin ja kodus jooksen poolpaljalt(no õnneks päris nii hull see asi pole siiski olnud). Igatahes kogu selle sahmerdamise vahepeal saime isegi eelmine hilisõhtu alustatud filmi ("The pianist") lõpule vaadatud.
Kahe paiku sõitsime linna ja siis ei jõudnudki enam midagi teha, kui tuli rongile minna. Kerttu kutsus mind algul solli, kuhu ta oma sõbrantsiga suundumas oli, aga kuna mul polnud kreemi kaasas ("tänu" sellele mitte-kõikide-asjade-vedamisele) ja mul pidi ilmselt iga hetk UUUUUUUUUUUUUS toakaaslane tulema (PARAM-PARAM-PARAAAAA, varganäost põrsa asemele!), kes on veel kõigele lisaks farmaatsia esmakursuslane, niiet ma saan kõiki oma tarkusi ja rõõme temaga jagada, ning veel kott ka lahti pakkimata, siis otsustasin mitte minna.
No ja ma võin nüüd ette lugeda KÕIK need asjad, mis ma koju unustasin. Viimane kord, kui ei võta KÕIKI asju kaasa. :D Igatahes - mustad teksad, voodilina, RÄTIK. Oijah... Masendav! Voodilina sain veel kuidagi endale tekikotist brainida, aga rätikut ei võlu kuskile. Seega seadsin sammud poodi ja ostsin endale armsa roosa rätiku, et ikka pärast tänast trenni end pesta saaks.
Jah, ja sellest trennist veel niipalju, et leidsin äääärmiselt laheda programmi, mille järgi trenni teha. See on nagu spordiklubi rühmatreening Su oma toas, kus naine näitab kõik ette ja innustab kõike kaasa tegema(mitte, et MUL sellega probleeme oleks, aga just sayin'...).
Täna oli esmakursuslaste aktus. Minu õppetöö hakkab homme, mis pani mind mõtlema, et mille pagana pärast ma nii vara siia Tallinnasse ronisin.
Päeval käisin Lauraga veel Rimis ka. Ostsin endale igasugu juukse värke ja näopesukreemi, huulepliiatsi, klade ja muidugi SOODUKAGA meekooki. Mmmm...
Ülejäänud aja olen suht tühja passinud. Ja hetkel tundub nagu pea ka veidi tuikavat ja uni olevat, niiet ilmselt peaks varsti magama end sättima. :)

Kommentaare ei ole: