teisipäev, 18. oktoober 2011

Ma olen paradiisis

See on midagi imetabavat. Ma tean nüüd, miks mu ema selline reisihull on. See on lihtsalt paradiis ja seda liialdamata. Meri, päike, KÕIK SÖÖGID-JOOGID tasuta, spordisaal, piljardid, pinksid, rannakohvikutes kogu menüü tasuta, vapustav vaade ja merekohin. See võikski kestma jääda, aga siis tooge Tõnn ka siia. :) Täna jõudsime lõuna ajal Antalyasse ja sealt sõitsime üle pooleteist tunni siia Alanyasse. Oleme juba ujumas käinud, sportimas ning söönud ja joonud head ja paremat. Ma sain aru küll, et kõik on tasuta, kui ema seda rääkis, aga ma eeldasin ikkagi, et vaid mingi osa kuskil x-kohas, aga et KÕIK?! Ma poleks uskunudki.
Igatahes istun nüüd siin fuajees, sest toas netti ei ole, aga peakski varsti minema vaatama, kus ema läks ning eluolu uurima. :)



PÄIKEST!

Kommentaare ei ole: