esmaspäev, 3. oktoober 2011

Järjekordne nädalavahetus

Reedel ärkasime tavapäraselt ennelõunat üles, sõime, käisime Selkus laadapäevadel ja lebotasime niisama ning ootasime, et Tõnni mingid autojupid tuleks Smartpostiga juba ära. Siiski otsustasime neid mitte "õhtuni" ootama jääda ja Tõnni maale kartuleid korjama minna. Häbelik
Läätsedega ka siis üks pilt

Selku laadapäevade kasulikkus

Õhtul läksime Tõnni, Kauri ja Mikuga Tauri juurde, kellel oli selline pisike pidu korraldatud sõjaväkke minemise puhul. Sai joodud, söödud ja lõpuks kolme ajal magamagi. :D


Reedel ärkasime juba 9 paiku üles, sõime paar sooja võileiba ja siis sõitsime maale kartuleid korjama. St. mina korjasin ja Tõnn tegeles oma autoga.

Vahepeal sõime toas, puhkasime ja siis läks edasi töö. Kuni Tõnn lõpuks oma puksid vahetatud sai ja me minu juurde läksime.

Kõigepealt tegin kähku leivataigna valmis ja panin kerkima ning siis toimetasin niisama omi asju. Tegin õunakooki, moodle-s mingit patoloogia testim sõin õhtust ja siis lõpuks saime teleri ees lebotada ning kooki süüa. Ja ma pean mainima, et see kook oli TÕEPOOLEST maailmahea. Üks parimaid, kindlasti!

Pühapäeval ärkasin juba 10 paiku üles, et täisterapitsat valmistada. Siis sõime seda hommikuks koos kodujuustuga ja kõik oli kena. :)

Päeval tegime väljas hoolega sügistöid - st. võtsime kõik aedviljad üles, korjasime tomatid ära ning kakkusime kasvuhooned taimedest puhtaks. Pärast seda tegin hoolega oma herbaariumit ning lõpuks oligi õhtu käes. Tuli õhtust süüa, kohupiimakreemi kisselli kõrvale teha, saunas käia ning lõpuks Jõgevale minna.

Õhtul vaatasime veel mingi osa "Simpsoneid" ning siis kiiresti magama ära. :)


Täna ärkasin juba enne seitset üles, panin riidesse ning lippasin rongi peale. Vihma ka muidugi sadas, nii et suhteliselt kena oli oma herbaariumiga seal jalutada. Rongis sõin oma apelsiniküpsakuid, jõin Redbulli ja passisin niisama. Tulnuks õppida, aga EI. Ikka oli vaja niisama aknast välja vahtida.

Pärast ootasin (järjekordselt herbaarium käes) trolli ja üks auto pristis mu SÕNA OTSESES MÕTTES üleni märjaks. Ilma liialdamata - mu juuksed tilkusid veest ning herbaariumi papist(!) mapp nägi välja nagu uppunud kassipoeg.

Lõpuks jõudsin elusalt ühikasse, pakkisin asjad lahti ning lippasin farmatseutiliseks keemiaks kooli.

Pärast kooli sõin oma täisterapitsat ning tegin trenni. Siis pesud-kreemid-särgid-värgid, porks ning Mars hamba alla ja Selkusse šoplema. Ja no ausõna, mul on juba NIIGI kapid ja sahtlid magusat ja nänni täis, aga ikka kogu aeg ainult ostan. Ilma, et ma neid söökski. VÄGA HARVA haaran mingi magusa nänni, vms.


Siis pakkisin asjad lahti ning hakkasin õppima. Nüüdseks olen umbes poole materjalist läbi lugenud ja selge pole veel MIDAGI...ja Kanal 2 saated hakkasid, nii et ma ei teagi, mis saab. :/

Kommentaare ei ole: