neljapäev, 29. september 2011

Kõike!

Ma ei kujuta ette, millal ma oma viimase postituse tegin... (Mõtleb...) Ilmselt nädalavahtusel millalgi ja nüüd on peaaegu uus käes juba. Masendav! Aga lihtsalt ei ole aega, tahtmist ja viitsimist siia midagi postitada, sest no see ühika nett on ka selline nagu ta on.
Pühapäev oli selline tavapärane. Tõnni ei tulnudki enam minu juurde ja pidin täitsa üksi jälle olema. Hommikul tegin pannkooke ja nii see aeg läks. Siis püüdsin õppeda vahepeal, asju pakkida ja samal ajal veel leiba esimest korda teha, mida ma maitsta ei saanudki, sest enne bussi peale minekut sain JUST ta ahjust välja alles tõsta ja no siis tuli teda veel niiske käteräti all hoida, nii et said teised kodus maiustada. Ja just nimelt maiustada, sest emme ütles, et see oli ÄÄRMISELT hea olnud ja imestas veel, et täitsa esimese korraga kohe ju, sest teatavasti selle leivateoga on kohe jupp tööd ja täpsust.
Linna jõudsin viie paiku, Tõnn tuli korjas mu peale, siis käisime apteegis ja tulime tema juurde. Lebotasime see tunnike ja siis läksin rongi peale. Ma pole kunagi nii varase rongiga läinud ja ega ei lähe ka ilmselt enam kunagi (tol päeval olin sunnitud, sest mul jäi üks õpik ühikasse, mida ma veel vaadata tahtsin), sest no see oli ikka ülemõistuse, milline ülerahvastatus seal oli. Ma poleks ettegi kujutanud, et nii palju inimesi võib üldse rongiga sõita. Ja no olgem ausad, Jõgeva oli alles teine peatus sellel rongil. :D
Igatahes elasin selle sõidu üle ja sain õppidagi natuke.
Ühikas püüdsin veel raamatut lugeda ja lõpuks tuli magama ära jääda, sest ilmselgelt pool eelmist ööd mul und polnud üksi tududes.
Hommikul ärkasin täpselt pool 11 üles, kui Karolin küsis, et kas ma ei tulegi tööd kirjutama. See tähendas seda, et ma olin ühe loengu juba mõnuga maha maganud ja nüüd oli juba hakkamas kontrolltöö, mida ma sugugi ei tahtnud hiljem hakata järgi tegema. 10 minutiga olin riides ja klassiski juba, nii et ma tegin suht elujooksu. Töö oli üsna raske. Ja äärmiselt mahukas. Kahjuks ei saanud midagi üle ka ju vaadata, nii et kahe küsimuse puhul ma lihtsalt luuletasin sinna põhimõtteliselt midagigi kokku, nii et bye-bye A. :D
Pärast seda tulin koju, tegin endale manaputru ja sõin seda mustikamoosiga. Mm...
Siis lebotasin mingi aja, käisin poes, tegin endale veel vaeseid rüüteid ja lõpuks nelja paiku läksime Kerttuga jooksma. Jooksime mööda Sõprust ja Akadeemia teed, siis mööda Kadaka teed Tammsaare teele ja sealt jälle koju, nii et delfi andis mulle selle marsruudi pikkuseks 10,4 km. :)
Pärast seda käisin pesus, sõin ja no siis hakkasid juba kanal kahe saated.

Teisipäeval käisin koolis kahes loengus, siis koju, söömine, Kristiines poodides käimine, võrkpalli trenn, koju, söömine ja magama.

Kolmapäeval ärkasin hommikul üles, panin enda kooli ja trenniasjad kokku ning läksin Farmakoloogiasse. Farm. keemia lasime Kerttuga toopäev üle, et Meritoni BodyPumpi trenni minna, sest see oli ainuke vaba trenn põhimõtteliselt üldse. Õhtustest trenniaegadest võisime ainult und näha.
Pärast seda Meritonile kohased mullivannid, saunad ja pesu. 1 ajal tulin ära sealt ja otsustasin otse linna sõita, sest mul oli kaheks pediküüri aeg, aga ma polnud veel kindel, kui hästi ma selle koha üles leian. Poole ajal olin juba õige maja juures, aga õnneks oli sealt üle tee kohe Mereneid-i pood, mida ma juba NIIII ammu olen külastada tahtnud. Ostsin endale ühe viili, sädelevat pulbrit ja pintsli, et saaks ometigi endale midagi lillesarnast ise teha, sest no tikuga ei jää ikka nii efektne.
Pediküüris mõnuletud sõitsin bussiga paar peatust Estoniani ja sealt kohe 17-ne peale ning ühikasse.
Sõin, tegin endale küüsi, valisin riideid, tegin meiki ja olin suure dilemma ees, kas hakata veel sööma või mitte. Otsustasin mitte.
Veerand seitsme ajal läks buss ning 40 paiku saime Merlini ja Kerttuga linnas kokku. Käisime Estonias - balletti "Red Giselle"-i vaatamas, mis oli leedukate külalisetendus. Super-super hästi tantsisid. Ime pole, miks ma väiksena NIIIIII väga baleriiniks tahtsin saada ja iga päev seda emale rääkisin. :D

Pärast oleks iseenesest võinud kuskile välja ka minna, aga siiski otsustasime koju ära tulla. :)

Täna ärkasin 7 ajal üles ja no nii oleks tahtnud kella kinni panna ja lihtsalt mõnusalt sooja teki all edasi tududa. Siiski ajasin end üles, sõin võileibse, pakkisin kotid kokku, pesin nõud puhtaks ja tegin ennast korda.
Esimene loeng oli Juhtimise alused(mis teoreetiliselt pole kohustuslik, sest hinde saamiseks peab hoopis SWOT-i koostama ning raamatut lugema, mille põhjal siis arutlus kirjutada) ja see oli vist viimane kord, kui ma sinna loengusse kohale lähen(kuigi ma mõtlesin, et ikka huvitav ja silmaringi laiendav - mis siis, et ma ei hakka kunagi mingiks firmajuhiks ju), kui see õppejõud meid niimoodi traumeerib ja ükshaaval tahvli ette kutsub, et seal eelmise loengu asju seletaks. On mul JAHHH meeles! :D
Siis oli farmatseutiline keemia, pärast mida ma otse Merlini juurde läksin, sest tema mingi venna korterikaaslane pidi meid sealt peale korjama ja Pärnusse transportima.
Pärnus korjas Tõnn mu peale ja ega meil enam midagi teha ei olnudki, kui koju ära tulla.
Nüüd olen juba sada tundi siin üksi tema juures olnud, sest ta ise läks jalkat mängima. Oleks rohkem indu, siis õpiks järgmise nädala töödeks, agaaa ei ole.

Ilusat sügist!

Kommentaare ei ole: