esmaspäev, 17. oktoober 2011

Nii paljut

Nii-nii, olen olnud väga laisk ja lasnud nii palju aega mööda minna ja nüüd ei mäleta midagi. Ainult seda, et olen palju õppinud ja mu pea on lihtsalt nii paks, et ma ei jõua homset ära oodata juba, et saaks vaid puhkust.
Ja seda tean ka, et nädalavahetused on meeldivad. :) Saan olla kodus, Tõnniga ja kokata-küpsetada.
See nädalavahetus oligi Kädi sünnipäev ja iga päev ainult kokkasin ja küpsetasin pitsasid, torte ja kooke. Õppida ka ei jõudnud tänaseks kontrolltööks. Eile ainult, kui olin ripsmete-modelliks ära käinud Renatele, sain asjaga tegeleda, aga no nii mahukas asi juba naljalt ühe päevaga meelde ei jää. Nüüd hoian lihtsalt pöialt, et tehtud sain, sest no tegelikult see oli ikka võrreldes esimese tööga lihtsamast lihtsam.
Hetkel istun rongis ja hakkan kohe kodu poole sõitma. Aku saab ka tühjaks, seega pean otsad kokku tõmbama.

Imekombel jõudsin isegi oma tiheda graafiku raames endale eelmine nädal uue maniküüri teha, mida ma täna veel korrigeerima peaks. Ja no tegelikult veel sadat asja tegema!AGA Turkey, here we come! :)

Kommentaare ei ole: