neljapäev, 8. märts 2012

Naistepäev

Kolmapäevase koolipäeva elasin täitsa edukalt üle. Siis kiiresti ühikasse, pesin paar nõud ära, pakkisin koti kokku ja lippasin apteeki, et endale letsitiini osta ning sealt otse trollile lipata, et Balti jaama sõita. Ausõna, ma pole EALES nii kaua ÜHTE trolli oodanud. Ilma liialdamata sõitis minust VÄHEMALT kolm ringi trolle mööda ja number nelja EI tulnud KORDAGI. Peas mõtlesin juba uut marsruuti välja, kui 10 minuti jooksul nüüd trolli ei tule... siiski otsustas lõpuks välja ilmuda ja jõudsin elusalt rongile. Küll aga pidin SELLEPÄRAST kellegi kõrvale istuma. Ma ikka tüüpiline eestlane. Jumala eest, et kellegagi koos ei peaks istuma. :D
Poole kuueks oli Jõksus, läksime Tõnni juurde, sõime õhtust ja siis ma läksin poodidesse oma jahusid ja õlisid ostma, sest ema ei "leidnud" neid päeval linnas käies. :D Tõnn läks Vaimastverre korvpalli mängima.
Hiljem tulime minu juurde, et Tõnn saaks siit otse isaga mul Mustveesse tööle minna nädala lõpuni.

Naistepäeva puhuks kingiti mulle maailma ilusad tulbid. Ma ei väsi ennast kordamast, kuidas ma armastan tulpe (kimbus). Ja veel ilusamad kõrvarõngad. :) Igatahes pärast seda, kui Tõnn oli hommikul üles ärganud, ma enam magama ei jäänudki. Ma ei kujuta ette, millal ma KODUS olles nii vara viimati üles ärkasin. Igatahes tavapäraseks 11-12-ks, mil ma muidu ärkan, oli mul juba söödud, digestiivküpsiste tainas ja Lady fingers'i küpsisedki(tiramisu tarvis) valmis tehtud.
Siis tegin trenni, käisin pesus ning hakkasin taaskord SUPER-HÜPER heasid tiramisusid tegema. Pärast seda sõin lõunat ning nüüd püüan seda blogi kirjutada ning samal ajal parendada ja täiendada üht ettekannet.

Kommentaare ei ole: