kolmapäev, 14. märts 2012

Siiani

Pühapäeval ärkasime 10 paiku üles. Tõnn otsustas kalale minna. Tegin talle kiire munapudru ja saatsin minema. Ise hakkasin pannkooke tegema. Siis sõin hommikust, olin asjalik ja nii see aeg läks.Kaua ei saanudki kodus olla, sest pidin juba veerand viiese bussiga linna sõitma. Veetsin mõne tunni arvuts aega ja siis jõudis Tõnn ka tagasi kalalt. Sõime õhtust ja läksime Kuremaale ujuma. :)

Esmaspäeva hommikul ärkasime koos enne seitset juba üles, tegime kohvi ja sõime hommikust, et siis kahekesi rongile minna - mina kooli ja Tõnn mingile õppepäevale.

Koolipäevad on möödunud tavapäraselt. Endalegi üllatuseks olen juba aegsasti hakanud farmakoloogia eksamiks õppima, aga no seda materjali IKKA ON ka!
Eile käisin Kristiines päeval. Tahtsin endale toppe osta ja siis Abakhanist mingeid riidetükke, millest rüüse/lipse/satse sinna peale teha, aga ma ei leidnudki selliseid maikasid/pluuse. :( Kahjuks! Selle asemel ostsin Tõmmu komme ja muud head paremat, millega maiustada.
Siis tulin koju, tegin trenni, lakkisin küüsi ja vaatasin oma lahedaid saateid(eesotsas "Meisterkokaga"). :)
Täna jõudsin tavapäraselt poole kuue ajal Jõksu. Tõnn tegi minust paar pilti, siis sõime õhtust ja käisime poodides, et Marjokale midagi sünkariks osta ja no niisama ka head ja paremat, mis silma hakkas.

Nüüd hakkame minu juurde liikuma, nii et viimane aeg on otsad kiirelt kokku tõmmata.

Kommentaare ei ole: