teisipäev, 6. märts 2012

Täiesti uus lehekülg

Oli nii mõndagi, mis juba pikemat aega häiris. Nüüd ei ole enam. Kõik on kõige paremas korras. :)




Nädalavahetus läks ENDISELT tavapäraselt. Kokkasin, küpsetasin ja no oleks pidanud meelehetlikult farmakoloogiatki õppima, aga lihtsalt ei õnnestunud. Ausõna, ma ei saa aru, kuhu see aeg kodus olles kohe ERITI kaob. Ometigi ma teen siis vaevu arvutigi lahti ja seda ka selleks, et kuskilt mingit meeldejäänud retsepti vaadata. Tegelikult ma tea küll. Muist ajast läheb söömise peale ja seda ilma naljata. Ükspäev ma ainult sõin. Hommikul ärkasin üles, mugisin hommikusööki, jõin kohvi, siis jõudsin vaevu poest tagasi, kui isa oli maal vanaisa juures käies kuskilt teepealsest pagariärist (vms) maaailma MÕNUSAIMAT saia ostnud. Ma lihtsalt pidin pool sellest niisama ära sööma ja teise poole nussakreemiga. :D No ja siis said võiroosid valmis ja neid sai lubatud kahe asemel ~2 plaaditäit ära söödud. Pluss õhtusöök, mida ma ka ikka mõnuga mugisin. Niiet one does not simply... eat less at home.
Pühapäeva õhtul saunatasime traditsioonidele kohaselt ja siis sõitsime linna ära, sest üks härrasmees pidi hommikul esimesele tööpäevale minema. Nüüd on kõik mu mehed (isa ja poiss) keskkonnainspektorid. :) Juhuslikult pidi Tõnn esimesel tööpäeval Tallinnasse lepingut allkirjastama minema ja isa sebis minugi autoga kaasa.
Niisiis jõudsin õigeks ajaks kooligi, kuigi päeva ainuke loeng oli nii mõttetu, et samahästi oleks võinud selle aja lihtsalt kodus surnuks lüüa, aga Tallinnasse tulema pidin nagunii, sest täna oli suur kontrolltöö farmakoloogias ja no kodus õppimine on ilmselgelt sama võimatu kui paljud teisedki asjad. Mitte et mul see siin nüüd imepäraselt selgeks oleks saanud, aga rohkem ikka kui mitte midagi. Igatahes tehtud ta on.
Kõige masendavam kogu selle asja juures on see, et aeg läheb NII kiiresti ja juba paari nädala pärast algavad järjest MEGA-HÜPER-RASKED eksamid. Ja sõna otseses mõttes järjest - ikka igal päeval midagi. Aga no üks hetk on see möödas ja läinud...ja parem oleks, kui see aeg juba kiiremini saabuks. :D Siis tuleb praktika ja lõpuks suvigi. Positiivne! :)

Hetkel pean ainuõigeks end nüüd magama sättida, siis tuleb homne ka kiiremini, mis tähendab oma korda koju minekut. Ilusaid unenägusid!

Kommentaare ei ole: