esmaspäev, 26. märts 2012

Nii palju siis...

Nüüd sai küll pikk paus sisse ja ma isegi ei näe vaeva, et hakata kirjeldama vahepealset. Kui siis nii palju, et ma jäin nädalavahetuseks Tallinnasse, et ma saaks HOOLEGA farmakoloogia tänaseks eksamiks õppida. Ja ma õppisingi. 2 TERVET päeva, nii moodi, et mul ei käinud verigi enam jalgadest läbi selle lebotamise/istumise tõttu ja TA (ma olen väga pettunud - pidasin sellest õppejõust MEGA PALJU lugu) pani eksamisse sellised küsimused (2 tükki), millest ma ei saanud pooltest sõnadestki aru. Kusjuures ta LUBAS, et saadab kordamisküsimused, kui midagi muud (mida ta varasemates KT-des pole küsinud) sisse paneb ja saatis ka, aga sellistest asjadest seal küll juttu ei olnud. Võibolla see on lapsik sellise asja pärast siin halada, aga ma ei saa midagi teha - see on mu loomuses - kõiges kõiki võita, olla parim, saada ainult parimaid hindeid jne. Igatahes ma olen lihtsalt nii pettunud. Ma poleks ÕPPINUDKI, kui ma oleks teadnud, et nagunii seal on mingeid krutskeid sisse põimitud, sest mul nagunii on kõik varasemad KT-d A-d ja Bd olnud - piisanuks ka lihtsalt materjali(mis on siiski VÄGA mahukas) läbilappamisest.
Neljapäeval käisime Kerttuga väljas. Tudengimajas Ska faktorit kuulamas...mis siis, et me ainult paari lugu kuulsime, sest ansambel hakkas juba 1 esinema ja me siis veel õndsalt Kerttu juures Pina coladasid jõime.

Ilmselt ei tule siit nüüd PIKKA aega ühtegi postitust, sest ma ei leia aega trennigi teha, rääkimata siis mingist bloggimisest. IGA päev ainult eksamid ja arvestused. Ja NIIII palju on neist veel RASKEID (nagu seda oli farmakoloogia), milleks peab ikka metsikult ÕPPIMA, mitte ei piisa loomulikust intelligentsist.
Pilte ei hakka isegi mitte PROOVIMA lisada. Teada värk - õhtu, kui kõik tudengid "kodus" on, ja see nett ei sobi ikka üldse kokku.

Ilusat kevades jätku! :)

Kommentaare ei ole: