esmaspäev, 2. aprill 2012

Tropeoliin00

Mis siis vahepeal juhtunud on?
Põhimõtteliselt mitte midagi tavapärasest erinevat. Olen kõvasti õppinud ja nüüd on ometi see moment, kui ma saan vist päev otsa lihtsalt lebotada, kuigi VÕIKS juba järgmiseks eksamiks hakata õppima.
Mingi päev käisin Rotermanni kvartalis tsoppamas. Õigemini, ma oleks kõik asjad vist ära ostnud, aga siiski piirdusin vaid ühe seelikuga. Kuigi nüüd kahetsen, et ikka ühtesid maailma kauneimaid kingi ei ostnud. Mul on tunne, et lähen homme uuesti ja teen selle ära. Mis ma ikka sellest rahast nii meelehetlikult hoian?!
Ja siis peaks juba üksiti fitshoppi ka minema, sest mul on ju sünnipäeva nädal. Mis tähendab -20% soodukat. Soodukaohver nagu ma olen. Ilma naljata! Ma vist ei tohigi enam poodi minna enne seda, kui mul kool läbi saab, sest mu kapp on sellist tavaari täis(nt. hunnikutes šokolaade ja kommipakke), et imelik oleks seda koju vedada. Peab siis nendest toituma hakkama, vist. :D
Terve nädalavahetuse õppisin tänaseks farmatseutilise keemia eksamiks. Ja oskasin kõike, aga hindeks saame ikka raudselt mingi C (vms). Udokat teades... Sest eelmine aasta ma õppisin botaanikas KÕIK vastused (mis ta oli KT-des max. punktidega hinnanud) täiesti pealuu sisse ja sain BEEEEEEEEE!
Ja farmakoloogiast siis nii palju, et ma olin pärast eksamit MÕNES MÕTTES kergendunud(sest ma ju õppisin selle moega et ikka A-d saada), et nüüd tuleb vähemalt tavaline B, mitte jälle punkt-kaks A-st puudu nagu päris tihti juhtuma kipub, AGAAAA IKKAGI jäi AINULT 2 punkti A-st puudu. Arhh!
Täna tegin imehead kruubi-suitsukana salatit, mida on NII palju, et ma saaks kogu kursuse vist sellega ära sööta, sest ma saan juba kolmapäeval ju koju sõita. Eks siis paistab, mis saab. Siis veel trenn, pesu ja nüüd ootan pikisilmi modelle. Loodetavasti saab ÜLE PIKA aja ka normaalsel ajal tuttu minna. :)

EDIT: ÕIS-is on farmakoloogia eksami hinnete juures muutused toimunud ja ma olen selle A saanud. Lihtsalt need KT-d, mis mul enamik B-d olid (ja mis ka lõpuhinnet mõjutasid), tõmbasid hinnet nii palju alla, et KOKKU sain B. Aga no eks parem tunne on ikka. :)

Ja veel... Ma avastasin, et mul on targem homme juba koju minna, et mitte lihtsalt ÜHE kõige mõttetuma loengu pärast Tallinnasse jääda.

Kommentaare ei ole: