esmaspäev, 30. aprill 2012

Tere uus nädal!

Ma ei kujuta ette, kas ma olen vanaks jäänud, aga poole viie ajal läks uni ära. Või no tegelikult ma nägin halba und ja ärkasin seepeale üles, aga kella ei viitsinud vaadata ja samas oli selline "hirm", et magan ülesärkamis-aja maha. Ja nii ma siis unelesin... Lõpuks, kui tuli pähe siiski kella vaadata, oli juba uni läinud. 
Siis surusin veel silmi tunni jagu kinni, aga lõpuks lõin käega ja otsutasin vähemalt midagi samal ajal teha. 

Eile ärkasin poole 11 paiku üles ja hakkasin vaaritama. Terve päev kulus selleks, kui välja arvata mingi ajake, mille me emmega väljas vaarikaid lõikamas veetsime. 
Kõigepealt alustasin naadimuffinitega, mis olid nii nämmad. Aga no olgem ausad, millal ma enne millegi söödava kohta kehvasti ütlen. Nii naljalt seda juba ei juhtu! :D
 Siis siinkohal veetsingi vahepeal aega väljas ja tuppa naastes hakkasin hooooooolega edasi vaaritama. Samal ajal otsustas ka mu õde midagi valmistada ja selleks osutusid tema ammuselt välja valitud juustuvahvlid. Mõtlesin küll, et no ma ainult ühe proovin, aga siinkohal ma tahaks niiväga seda 9gag-i japsist naerunägu panna, kus tal suu millegagi koos oleks. :D
Tegin sügisandide pirukat ja suutsin ISEGI vaid ampsuga piirduda. Eks ma täna võtan seda siis tööle kaasa ja maiustan seda seal, sest siin pole peale selle sinihallitusjuustu (mida peal natuke leidub) midagi sellist, mida ma süüa ei võiks. Isegi sisse on pandud sojapiima ja taignasse kodujuustu asemel tofut, mida ma ka ISE valmistasin.
 Vahepeal tegin sojapiimad, okarad, tofud valmis ja olen päris uhke enda üle, kuigi see poe vanillisojapiim on ikka MEGA hea selle tavalise kõrval, aga no kärab küll. Vähemalt nii kaua, kui mul see katsetamine käib. St. esialgu mõtlesin u. 2 nädala jagu seda veregrupi järgi toitumist proovida, siis ilmselt edaspidi katsun lihtsalt VÄHEM neid asju süüa, mida ma ei võiks, sest no tomatist, rabarberist, kartulist, banaanist ja vürtsidest (kaneel, pipar jne) ma küll elu lõpuni hoiduda ei suuda.
 Siis tegin veel kõrvitsapüreega saia, mille ma vist pooleldi üksi sisse vitsutasin. Ausalt! See on maitselt nagu mingi keeks - pehme ja mõnus. Pilt pole küll kõige õnnestunum, aga no ei olnud seda valgust enam. :D
Lõpuks pärast mõnusat saunatamist võtsin veel oma sobivatest komponentidest valmis treitud müsli ahjust välja ning panin kenasti purki ja ilmselt nüüd ongi õige aeg seda alla maiustama minna. 

Ilusat päeva!

Kommentaare ei ole: