teisipäev, 24. aprill 2012

Tere hommikust!

Eilne päev läks nii kiiresti ja mul jätkub ainult kiidusõnu. Nii-nii lahe! Ma ei jõua tänast äragi oodata. Kõik arteekrid tundusid ka esmapilgul vähemalt mõnusad olevat.
Kõigepealt läksin sinna ja mind pandi kohe kaupa kontrollima ja arvutisse sisestama. Uhh, vähemalt seisis üks teine naine kõrval, nii et elasin täitsa üle. Siis klõpsutasin hinnasilte käsimüügiravimitele peale ja uurisin paar tundi niisama erinevaid preparaate, mida seal pakutakse.
Kuskil lõuna paiku tuli üks teine tädi ka tööle ja tema kupatas mu kohe letti. Tegi mulle kõik selgeks, kuidas see müügi pool käib ja nii me seal siis olime koos. Ainuke probleem oli mul selle tseki ära tõmbamisega tšekiaparaadist/kaardimakseaparaadist. Kõik tulid mingid räbalad ja mul on väga häbi sellepärast. :D
Lõpuks tulin poole viie ajal koju, lebotasin momendi ja siis tuli juba Tõnn ka koju. Käisime tal maal, linnas, maal ja lõpuks saime Tõnni juurde tagasi ka. :)
8 paiku läksin välja jooksma, siis tulin tuppa ja hakkasin hoolega lihasharjutusi vuhkima tegema ja järkus lambist Tõnn vahetas kanalit ja ma avastasin, et "Supermodellid" käivad. Uhh... Aga kuna Tõnn ju oli vägagi korvpalli lainel ja ei lubanud midagi muud vaadata, siis ma pidin Tõnni emale järgi kappama, sest ta läks siiasamma sõbrantsi juurde neid vaatama.
Hiljem tegin veel oma mõned kõhulihased ja venitused, käisin pesus, muljetasin Karoliniga tänasest ning siis oligi juba aeg magama minna.

Pealegi on kell juba kolmveerand ja ma pean 15 minuti pärast tööl olema, ise alles poolpaljas.
Ilusat päeva!

Kommentaare ei ole: