laupäev, 21. aprill 2012

Laupäev

Tõnn läks hommikul vara maale siga aitama tapma ja ma jäin üksi tema juurde magama. Siis sõin hommikust, käisin solaariumis ja püüdsin osta.ee-st Tõnnile üht Elioni digiboxi saada. Väga ei õnnestunud. :D
Niisiis otsustasin rattaga koju tulla, et siin oma sodiladu ära koristada. 
Enne(kui ma juba siiski enamik asjad olin sahtlitesse suutnud paigutada)...:
 ... ja pärast:
 Oma küünised lõikasin ka peaaegu nulli, et apteegis mind pilkudega ära ei tapetaks. Ilmselt jääb lakkimine ja kõik säärane mingiks ajaks tahaplaanile. Nii et tuleb harjuda. 
Pärast suurt koristust tuli Tõnn siia. Tegime(rohkem siiski mina) mu vesipiipu, et vaadata, kas seekord ka ei tule tossu, aga tuli. Mitte küll nii palju, kui oleks lootnud, aga kindlasti rohkem, kui ma see üks ja ainuke kord, kui seda teha püüdsin. 
Siis sõime, vaatasime suitsu sees telerit, sest päike oli korstna kuumaks kütnud ja seetõttu ajas tuld alla pannes sisse ja lõpuks tulime üles ära, et mitte mürgitust saada. :D
Nüüd vaatan ajakirja ja peaks magama jääma. 

Kommentaare ei ole: