esmaspäev, 9. aprill 2012

Tartut ja sünnipäev


Jälle venivad need postitamise vahed nii pikaks, aga mul lihtsalt pole aega...

Koolipäevadest pole midagi erilist kirjutada, kui välja arvata see, et ma jõudsingi lõpuks fitshoppi, et seal miinus 20-se %-ga shopelda. :D
Jõksu läksin ka siiski alles kolmapäeal nagu ette nähtud, sest Helvekas oli loenguid juurde tõstnud ühele koma teisele päevale ja siis oleks juba liigsed süümepiinad tekkinud.
Vahepeal jõudsime Tõnniga 2 korda Tartus käia. Esimene kord oli see neljapäeval, sest tal oli lühendatud tööpäev ja saime juba 1 paiku minema hakata. Tõnn chippis järjekordselt enda autot. Kuna seal läks päris kaua aega, siis käisime vahepeal korraks Siriuses. Ma võtsin kanawrappi ja kakaod... ja no, mmmmaitsev oli! :)
Pärast seda läksime poodidesse. Kõigepealt kaupsi ja siis vahepeal Lõunakasse, sest Tõnn tahtis kalatarvete poode külastada. Ostsime mulle kingitusi ja isegi ühe pluusi leidsin. Tõnn sai teksad ja lõpuks oligi kell juba nii palju, et poed pandi kinni ja me suundusime Solarisse kinno. Jõime kohvi ja ootasime veidi, sest meie seanss hakkas alles 22.15. Käisime paljukiidetud "21 jump street"-i vaatamas. Ja no päris normaalne komöödia üle pika aja, mida nähtud. :)
Lõpuks jõudsime kella 1 paiku koju ja no siis kiiresti magama.

Reedel ärkasime 10 paiku üles. Lapsed olid eelmine õhtu Soomest sinna tulnud, aga siis nad juba magasid. Sõime ja lebotasime niisama mõne aja. Lõpuks otsustasin bussiga koju minna, et Tõnn saaks veel lastega koos olla, aga ma koju sünnipäeva ettevalmistusi tegema. Bussi kahjuks pühade tõttu ei tulnud, mida ma ka kahtlustasin, aga õnneks oli isa meelsasti nõus mulle järgi tulema. Tõnn tuli lihtsalt hiljem järele. :)
Kodus tegin kräsupead ja veel üht-teist. Trenni ka... ja oligi päev õhtus.

Laupäeval tegin kartulisalatit, kaunistasin kräsupea ära, kringlitaigna valmis ja no nelja paiku tulid juba Merle ja Einar. Saunatasime paari tunni vältel ja kuskil 7 ajal tulid ka teised külalised ehk siis vanaema ja Siim. Sõime ja sõime ja sõime ja sõime ja vahepeal jõime šampust ka. Igatahes oli tore õhtu, kui välja arvata see, et ma magama alles 5 ajal sain, sest tordi ja kringli kõrvale suures koguses kohvi joomine ei olnud parim mõte. Lisaks häirisid veel meeste hääled kõrvalruumis, kus nad lõbusas meeleolus koroonat mängisid.
Üleüldse sai jälle NII palju söödud, et ma kohe ei tea, mida mõelda. Isegi hommikul ärgates oli kõht veel MEGA täis, aga no kuna sööma pidi nagunii hakkama, sest no MUL võib ju kõht nii täis olla, aga teised külalised võibolla oskavad söömisega erinevalt minust piiri pidada, sõin ka ikkagi. Ja jälle nii suures koguses, et ma see päev ei suutnud rohkem isegi mitte sekundiks söögile mõelda. Peale soolase söögi, kräsupea ja sefiiritordi veel hiiglaslikus koguses pashat, mis on veel ERITI rammus suutäis. Lihtsalt õudne! :D
Pärastlõunal hakkasid külalised koju liikuma ning me läksime kolme paiku linna, et sealt lapsed peale võtta ja järjekordsel Tartusse sõita. Külastasime AHHAA keskust ja Aurat. Polnudki seal uues keskuses käinud ja no päris huvitav oli. Eriti lastel, ma kujutan ette. Kuigi MINU jaoks oleks võinud rohkem aega olla, siis oleks saanud rohkem lugeda ja süveneda kõigesse. Ja no ujumise positiivsusest ei tasu rääkidagi! Vahepeal külastasime Mäkki ka, kus veel ENDISELT oli söögist küll ja küll.
Jõgevale tagasi jõudes oli hirmus uni ja õppimine tänaseks biofarmaatsia arvestuseks(mida sai autos natuke tehtud) oli alles poole peal. Siiski panustasin hommikusele rongisõidule ja pugesime põhku ära pärast veidikest mängimist Meriliisuga, kes ka Jõgevale oli toodud.

Hommikul ärkasin juba 6 paiku üles, sest lihtsalt nii palav oli. Panin riidesse ja suundusin kööki sööma ning veidikest aega veel õppimisele kulutama. Seitsme paiku lippasin rongile ja õppisin edasi. Vahepeal pidin küll meeleheitlikult unega võitlema, aga õnneks sain vähemalt kordamisküsimused enam-vähem selgeks. Ja arvestus läks enda arvates küll päris hästi. Eks siis hiljem hindest kajastub kui hästi.
Tulin koju, sõin veidi ja jäin magama. Peaaegu neljani välja. Siis unelesin mõne aja ja kui Triin tööle läks, hakkasin trenni tegema.
Siis sõin õhtust, käisin pesus, kreemitasin, tegin endale küüsi ja siis oligi juba modelliaeg käes.
Nüüd olen ebay-st asju vaadanud ja niisama lebotanud. Selleks nädalaks on ÕNNEKS arvestustega asi ühel pool. Ainult üks JUBE nädal veel (iga päev eksam/arvestus) üle elada ja siis on kooliga KÕIK selleks aastaks. Ma peangi välja mõtlema, kuidas ma kõikide oma asjadega siit minema saan kolitud, sest ühikas läheb remonti ja enam ei anna siia midagi jätta. Õppima peaks ka hakkama esmaspäevaks (ja teisipäevaks ja kolmapäevaks :D), aga seda "homme". Täna enam ei jõua. Peakski magama hakkama sättima.

:)

Kommentaare ei ole: