laupäev, 28. aprill 2012

No hei!

Küll on kiiresti see nädal läinud. JUBA laupäeva õhtu ja ma pole veel grammigi suutnud enda praktikast muljetada. Ehk jätsingi liiga hilja peale selle kogu asja, sest hetkel ma ei suuda muud tabavat selle kogu apteegi elu kohta öelda, kui et NII LAHE! 
Hommikuti lähen üheksaks tööle, siis võtan peaaegu lõunani kaupa vastu, kannan programmi sisse ja hinnastan. Kui asi juba selge on, siis on nii mõnus seda teha. :)
Letis on ka mõnus olla. Eriti siis, kui juba täpselt tead, kust vastavalt küsitud võtta. :D
Lõunati söön maailma parimat köögiviljasalatit ja elu nagu lill. 
Mingi päev tulin isegi koju ja järgmine hommik läksin jalgrattaga tööle. Ma mõtlesin, et ma ei jõuagi kohale, sest kumm oli pool-tühi ja tuul ka kuidagi tugev. Siiski 15 minutit enne 9-t olin linnas ja siis oli turbokiirusel pesemine, riidevahetus ja korda tegemine. Õnneks see sama õhtu mu kallis noormees võttis maale minnes mu kummid kaasa ja pumpas täis. 
Mõtlesin, et lisan siia meeleoluka pildi ka, mis meie ühel päeval juhtus. Nimelt tuli naine mingi paberikesega apteeki, kus tal olid mingid ilmselt diagnoos ja mingisugused soovitused kirjutatud ja KEEGI meist ei lugenud välja, mis seal kirjas oli. Ilma naljata! :D
Neljapäeva õhtul käisin pärast tööd rulluisutamas esimest korda sel aastal ja päris mõnus oli, kui välja arvata see, et ma enda jalanuki ära hõõrusin. 
Õhtu poole andsin enda suure koti issiga koju kaasa ja reedel tulin pärast tööd rattaga koju. Ja kohe teine tera oli sõita, ma peaks mainima. 20 minutit kiiremini olin kodus. :D
Tegin maailmahead brokkolipüreesuppi ja karaskit. Siis lebotasin niisama ja muljetasin niisama perega. 
Täna ärkasin poole 11 ajal üles. Tegin pannkooke, sõime hommikust ja siis olin niisama asjalik päev otsa. Koristasin-küpsetasin leiba-tegin süüa ja nii see aeg läks. Plaan oli trenni ka teha, aga mõtlesin, et annan vahepeal kehale puhkust ka. 
Nüüd tulin väljast - isa lõikas paar oksa ära ja ma panin need kenasti ühte hunnikusse, et saaks grillimiseks neid võtma hakata; korjasin tänava äärest mingi prügi ära, mis tuul meie hekki kandnud oli ja lõikasin veidike vaarikaid. 
Nüüd olen sada tundi arvutis istunud ja terve nimekirja asju välja vaadanud, mida homme kokata-küpsetada. Omnomnomnom... Sojaoadki panin juba likku, et nendest endale piima ja asju valmistada. Plaanin esmaspäevast hakata siis vastavalt veregrupile toituma. :)

Kommentaare ei ole: