reede, 20. aprill 2012

Lebo

Saingi kõigega hakkama. Sojaoad tellitud-ära toodud; võtme lennujaamast Eigo ja Marjo käest, kes hetkel ilmselgelt maailmamõnusat Kreekat naudivad; isa mingid planketid toodud; kolmapäevase arvestuse tehtud ja siis ei jäänudki muud kui veel relaxida sõbrantsidega - Kerttu sünakrit ja kooli lõppu tähistada.
Seitsme paiku, kui olin linnast asju ajamast tagasi ja paar asjagi kokku suutnud pakkida, sättisin end valmis ja lippasin Kerttu poole. Enne veel Rimist ka läbi ja kaheksa paiku oligi seal. Peagi olid teised ka seal, ajasime niisama juttu, jõime veintse, šampasid ja sõime mmmmaitsvat salatit ja veeeel maitsvamat kooki. :)
Kerttu oma sünnipäevakingiga
21

Mingi hetk sai istumisest juba küll ja läksime tüdrukutega linna. Kõigepealt Hollywoodi, aga kuna seal mingi kahtlane muusika tuli, siis jõime kiiresti oma koksid lõpuni ja otsustasime Shootersi kasuks. :D
Lõime tantsu peaaegu poole neljani (vist) ja lõpuks olime sunnitud lahkuma, kuna keegi geenius lasi seal oma pipragaasi. Aga väga hea, me juba tükk aega tagasi mõtlesime, et peaks liikuma hakkama, aga no meie Merlinist autojuht lasi eemal tantsu ja me mõtlesime mitte segama minna, sest kui aus olla, siis oli Karolinil hommikul 9-ks juuksuriaeg ja no ma pidin lõuna paiku koju sõitma hakkama.
Enne pidi mingi onkel tulema, sest auto immo oli sassis (ma ei kujuta ette kuidas mul ikka õnnestuvad sellised asjad) ja pult LIHTSALT ei töötanud. Null! Vajuta sees või väljas, ei tööta, KUIGI tuli põles, niiet patareid (vms) ei saanud läbi olla. Ja auto käima ei lähe, sest see "sassis" immo blokeerib starteri kuidagi ära, vms. :D
Siis see onkel tegi seal sada aastat midagi, kui LÕPUKS too blokeering maha tuli. Kui aus olla, siis ta vist ise ka ei saanud aru, mida ta nüüd täpselt tegi, aga vähemalt oli auto nõus üldse käivituma hakkama ja tuled ei vilkunud lambist.
Ma küll pole väga kindel, kas ma olin ikka TÄIESTI kaineks saanud selleks ajaks, aga no enam ei julgenud autot seisma ka jätta. :D Sõitsin siis otse koju ja vedasin asjad tuppa.
Nüüd nad ootavad mind seal, et ma nad lahti pakiks, sest esmalt ma vedasin endale Kädi toast tema kummuti omale juurde(ta nagunii ise elab all toas), kuna KÕIK need sinna ainsasse niigi asju täis kummutisse nüüd küll mingisuguse valgemiga ei mahutu. Siis oli emme varsti brokkolitega Tartust koju jõudmas ja ma otsustasin seni muud asjad ära tükeldada-keeta, et siis ainult veel paar minutit läheks ja püreesupp kiiremini valmis saaks. Sõin ja jäin mingit vene kanalit vahtima, kuni juba oligi kell pool kaheksa ja mul viimane aeg oli hakata jalgrattaga linna liikuma (trenni mõttes, sest ma oleks saanud isa ja Tõnniga ka linna minna, kui nad päeval töölt tulid, aga siis poleks saanud supikest keeta). :)
Jõgevale jõudes olin mingi aja üksi, sest Tõnn oli veel maal oma velgi lihvimas-poleerimas (või mis iganes ta nendega teeb:D). Imetlesin reisipakkumisi ja lebotasin niisama. Siis tuli Tõnn koju -käisime pesus, vaatasime "Simpsoneid" ja jäime kiirelt magama.

Täna ärkasin 10 paiku üles ja arvasin, et kell on ikka veel mingi megavähe ja ma pean PUNNITAMA edasi magada. Lõpuks(kui see väga ei õnnestunud) otsustasin siiski kella vaadata ja nägin, et kell on hoopis pool 11. Lihtsalt see inetu hämar ilm oli mind segadusse ajanud. :D
Sõin ja nüüd olen SIIAMAANI tühja passinud. Tahaks liigutada end - jooksma minna vms, aga no sellise ilmaga? :/
Tõnn peaks ka varsti töölt koju tulema, eks siis paistab, mis edasi saab.

Ilusat kevadet!

Kommentaare ei ole: