pühapäev, 6. mai 2012

Üks pühapäev

No ma olen vahepeal täitsa ära kadunud. Lihtsalt kõike muud on tarvis kogu aeg teha ja siis ei tule pähegi vahepeal miskit blogida. Ja no eriti kui veel midagi ülemääre erilist ka ei toimu. Ainult ilmad on vahepeal päris ilusaks läinud ja täna sai kartulgi maha pandud. :)
Olen püüdnud siiamaani siis usinalt jälgida, et ma sööks enda veregrupile ette nähtud asju. Ütlen ausalt, 100%-liselt pole suutnud näpuga järge ajada, eriti kui mingid koogid mängu tulevad, aga sellegipoolest olen KÕVASTI vähem söönud just selliseid asju, mis mulle pole ette nähtud. Näiteks liha ma pole suu sissegi võtnud. Tegin hoopis sojakotlette selle asemel ja need olid ÜLLATAVALT head. :) Piima pole joonud (kui kaks viimast hommikut kohvi peale veidi välja arvata, sest sojapiim sai otsa ja uut laari ei hakanud tegema). See-eest olen veidi salateid söönud, kus on ka kartulit, muna, majoneesi sees ja siis veidi kooke matsutanud - üks päev, kui emal ja isal oli aastapäev ja nad kooki pakkusid, teine kord, kui ma töölt otse pidin Erki juurde minema, sest mul polnud võtmeid ja Eve oli seal ning mulle kohe sünnipäevatort nina alla lükati... ja siis täna - oh jessuke, sõin nii pannkooke kui ka mingit õunastritslit.
Siiski katsun sõiduvees püsida ja loodetavasti õnnestub kõik VEEL paremini järgnevatel nädalatel Tallinnas Kerttu juures resideerudes, sest meil hakkab Karoliniga ravimite valmistamise praktikum Ida-Tallinna Keskhaiglas. Eks ma siis ei osta endale lihtsalt selliseid asju, mis pole mulle ette nähtud. :)

Ma olen homse pärast päris elevil - taaskord... ja ei teagi nüüd, kas minna seitsmese või veerand üheksase rongiga. Ilmselt mõlemi puhul pean korterisse saamiseks poistega ühendust võtma, sest Kerttu pidi ise alles üheteistkümneks linna jõudma.

Kommentaare ei ole: