kolmapäev, 23. mai 2012

Liis-Liis!

Suvi on peaaegu käes. Niii-niiii mõnus on väljas juba. Sama "nii" kaua pole siia miskit kirjutanud ka. Teada värk!
Igatahes on viimasest postitusest möödas terve sajand ja ma ei kujuta ettegi, mida ma kõike vahepeal teinud olen... Tallinnas veel ühe nädalakese veetnud ja ravimite valmisamispraktika lõpule viinud. Trennis käisin usinalt iga päev; mingi päev istusime sõbrantsidega veidi, sõime head ja paremat näksi ja jõime veintse-siidreid; mingi päev käisin Renatega kinos ja nii see aeg läks. Peagi oligi reede ja kojusõit. :)
Nädalavahetus möödus ilmselt tavapäraselt.
Ja see nädal kuni siiani olen kenasti jälle Jõgeva apteegis olemas olnud. Eile käisin isegi jooksmas ja puha... ja täna sõitsin ka hommikul rattaga tööle. Koju ei hakanud siiski sellega tulema ja jätsin linna. Eks siis homme pärast praktikat saan vurada. Tõnn ja isa läksid täna Peipsile mingile laiemaulatuslikule operatsioonile võrke välja võtma ja tulevad alles homme. Tahaks tuba veidi korrastada ja trenni teha, aga samas on juba nii uni.  Ja ma isegi ei kujuta ette, kas ma pean siis tõesti hommikul (KELL 7) bussiga linna minema?! Ilmselt, kui mu soov hiljem rattaga koju tulla ikka nii suur on.


Kommentaare ei ole: