teisipäev, 15. mai 2012

Weekend

Laupäevast siis üks väike pildike tõendamaks, et ma käisin meie põhikooli kokkutulekul. Algul oli kultuurimajas konsert, kus me ka esinesime ja pärast suunduti koolimajja. Sai süüagi ja puha. Üldse oli tore üle nii pika aja vanade tuttavatega muljetada, sest olenemata sellest, et ma iga nädalavahetus olen põhimõtteliselt kodus käinud, ei saa ikka naljalt teistega eriti kokku.
 Kesköö paiku tulin koju, hakkasin vanaemale valge šokolaadi torti vaaritama ja mingi hetk sai ka TRADITSIOONILISEL lilleraksul Mariaga käidud. :)
Pühapäeva hommikul vaaritasin veel emale ka ühe koogi, tegin talle kingituseks ostetud kannu mõnusat smuutit ja katsin kenasti laua ära. 
Sõime, panime mõngingad taimed maha/kasvuhoonde ära ja sõitsime vanaema juurde. Vanaema juures on alati lahe - saab naerda, muljetada ning süüa kõike head ja paremat. Kõigele lisaks oli ta kass öösel kiisukassid ilmale toonud, nii et someone...anyone? Niiiii armsad! Ma võtaks nad kõik endale, aga keegi pole sellega nõus, et mul oleks omal mingi armas lemmikloom. 
 Viie paiku tulime koju, pakkisin asjad kokku ja sõitsime linna, et ma saaks rongile lipata. 
10 läbi olin Tallinnas ning siis sebisin Kerttu ja Merlini endaga poodi, et sojapiima osta hommikuse müsli peale. :) Üksiti ostsin sada muud asja ka veel. :D
Eile ärkasin enne seitset üles, sõin, sättisin end korda ja läksime praktikasse. Kuidagi eriti kiiresti läks ja 5 enne kümmet astusime juba haiglast välja. 
Siis tulin koju, uurisin netis, magasin, sõin veidi ja lõpuks lippasin Fittest trenni, mille nädalase kaardi me eelmise nädala tudengijooksu lõpetades saime. 
Käisin BodyPumpis ja päris mõnus oli üle pika aja. Siis saunatasin, pesin ja lõpuks sain seal tulema. 
Käisin veel Magistrali Rimist ka läbi, et mingi kehakreem endale soetada, sest eelmine sai otsa ja ega ma ei tulnud sellepeale ka, et kodust järgmine kaasa võtta. :D Tegelikult lootsin mingit super lõhnaga kehavõid saada, aga no seal polnud ÜHTEGI ja ega kell oli ka päris palju, et seda kuskilt mööda linna taga hakata ajama. 
Koju jõudes läksime Kerttu ja Meriliniga veidikeseks jalutama ja no enam-vähem 12-ks sai magama ka. :)
Täna ärkasin öö jooksul (üleüldse ärkan siin väga palju öö jooksul - kohati ehk sellepärast, et võõras koht; kohati ehk sellepärast, et aknad on hommikupäikese poole ja siis on ajataju täitsa sassid) nii palju kordi üles, et poole seitsme ajal mõtlesin enam mitte hakata end kiusama ja pooleks tunniks magama sätitama. 
Sõin, sättisin end valmis ja lippasin lõpuks trollile. 
Nüüd olen juba mitu tundi kodus lebotanud. Täna läks isegi kauem kui tavaliselt - alles 11 paiku saime tulema, aga no suurem osa "Supermodellidest" sai ikka nähtud. :D

Kommentaare ei ole: