kolmapäev, 19. september 2012

Jälle Tallinn

Näed, eelmisest postitusest on nii palju möödas, et olen suutnud nädalavahetuse ära veeta, Tallinnasse tagasi tulla ja peaaegu, et kojugi jälle sõita, mis küll siiski homme aset leiab, aga no põhimõtteliselt...eks?! 
Nädalavahetus oli ikka täpselt selline nagu ta alati olnud on - saanud olla natuke kasulik, lebotanud, saunatanud ja kõike muud, ainukese vahega siis, et ma nüüd trenni pole saanud SIIAMAANI teha, sest mu põlvega on vist lood väga halvasti, kuna ta ENDISELT ei lähe täiesti sirgu ja annab tunda. 
Igatahes pühapäeva veetsime Tõnni maal kartuleid korjates. Ja no neid ikka oli - lõpuks oli selg kange, aga vähemalt sai võetud. :)
Tallinnasse tulin õhtuse rongiga, sest loengud hakkasid hommikust. 

Kool on õnneks veel selline rahulik, kui välja arvata see, et LÕPUTEEMAT juba tahetakse, aga ma ei suuda veel MITTE midagi välja mõelda. Lihtsalt null. Eriti tõmbab kogu suutlikkuse midagiGI välja mõelda see, kui mingid õppejõud teiste pakutuid teemasid kohe maha hakkavad tegema. Igatahes aeg lendab LIIGA kiiresti ja mul hakkab iga päevaga üha enam paha, kui ma sellele kõigele mõtlen. 
Pärast kooli tulin koju, ampsasin miskit ja läksin veerand viieks Merimetsa tervisekeskusesse ultrahelinäohooldusesse, mille voutšeri ma endale hiljuti soetanud olin. Protseduur kestis kuskil tund aega ja pärast seda oli näonahk NIIIIIIII-üli-smooth ja mõnus. 
Trollist jäin nähtavasti maha, nii et otsustasin aja parajaks tegemise mõttes kõrvale selkusse piiluda. Ja no nii palju asju tuli korvi, et ma kohe ei tea. Soodukad on ikka saadanast. Lisaks pildil olevatele asjadele ostsin ka juukseharja ja veidi söödavat nänni. 
Lõpuks jõudsin koju tagasi, sõin ja ülejäänud õhtu veetsin üsna ebaproduktiivselt arvutis passides.

Eile oli tavapärane koolipäev, mis lõppes minu ja Karolini jaoks alles kell neli, kui me lõpetasime (st lihtsalt momendiks, sest lõpu osa lihtsalt enam ei viitsinud trükkida) oma järgmise nädala ettekande tegemise.
Tulin koju, sõin ja siis otsustasin poodi minna, et mitte sõna otseses mõttes terve PÄEV otsa istuda, sest no kui väga ma ka ei taha, ma ei oska veel sellise jalag mitte midagi peale hakata. Ja selge on see, et päris treenimata ma ka olla ei saa, sest muidu "ehmatavad" lihased ära.
Igatahes, kui pood oli tühjaks ostetud, jalutasin ühikasse tagasi, et siis edasi lebotada, pesus käia, küüsi lakkida ja niisama muusikat kuulata.
Magama jäämisega on mul küll siin ühikas kuidagi raskusi miskipärast ja seda ma märkasin juba esimesest päevast peale. Ajasid vist tšakrad paigast ära selle remontimisega. :D

Täna ärkasin ikka ja endiselt veerand kaheksa üles, et siis minna kooli oma üliõpilaskohustusi täitma. Õnneks oli ainult kaks loengut ja needki sama aine omad, nii et nüüd olen juba üle poole tunni ühikatoas olnud, söönud veidi ja seda blogi kirjutanud.
Nüüd lebotan veel veidi ja kolme paiku on mul pandud aeg juuksepärlite paigaldamiseks kuskile, mille asukoha pean ka veel valmis vaatama.
Kella kaheksa paiku lähme Kerttu ja Merlini juurde, kus meil tuleb ilmselt üks mõnus istumine. :)

Kommentaare ei ole: