neljapäev, 13. september 2012

Mobile blogg

No nii... Teen siis oma esimese sissekande oma brand new mobiiliga.
Midagi erilist muljetada pole,aga kuna ma sain kahekuulise tasuta neti ka siia, siis voiks ju teha midagi asjalikumat, kui feissbuukis edasi-tagasi scrollida. 
Teisipaeval kooli ei olnud, aga kaua magada ka ei saanud, sest Triinul oli kuskile ekskurssjale minek ja laamendas seal teps. Soin siis hommikust, uurisin netis tavaparaselt ringi, kuni lopuks emme mu linna kupatas, et ma sealt Novatoursi kontorist labi kaiks ja veenduks, et me saime reisi bronnimisega yhele poole. Uurisin ka, kas meil oleks voimalik hotelli vahetada emme lemmiku vastu, mis just kodulehele tekkinud olid. Kuna kuupaevad pidi samaks j22ma ja nondel p2evadel oleks hind kallim tulnud, nii et jaime valitu juurde siis ikkagi. Seega alates 5. oktoobrist puhkame empsuga jalle Tyrgis. Can't wait!
Siis jalutasin koju tagasija no pidin palavuse k2tte ara surema...Lihtsalt niii ylisoe ilm oli. Haarasin vahepeal Kristiinest vee  ja olingi varsti yhikas. Passisin mingi aja niisama netis ja sain lopuks oma motoriided ka yhelt saksa lehelt tellitud.
Mingi aja parast oli lopuks Kerttu minuga nous jooksma tulema, nii et sai meeldiva pooleteistunnise jooksu tehtud. Yhikasse tagasi joudes pyydsin oiget hetke, et pessu saada. No ja ilmselgelt sellega tolle paeva seiklused ka loppesid.

Eile oli ikka kooli ka kaks loengut. Siis tulin koju ja magasin paar tundi, sest juba koolis oli s22nne uni, et jube...
Argates kaisin rimis, et ouna, arbuusi ja keefirit osta. Pidin parast seda minema kuskile kontorisse Tonni tellitus l2pakale j2rele, aga vihma hakkas nii hullult sadama, et hea, kui ma yldse lopukski kodust v2lja sain. Nimelt siis, kui oli tarvis Arigatosse core'i trenni minna. Sellega oli veel omaette seiklus, sest see buss, millele ma minema pidin, j2i kena 20 minutit hiljaks. Trenn oli nii-nii monus ja olime algselt kokku leppinud Kerttuga, et l2hme hiljem zumbasse ka, aga mu jalg sai jalle liiga, nii et nyyd siiamaani lonkan. V2hemalt saunatasime tykk aega, nii et monus oli sellegipoolest.
Yhikasse trollide ja bussidega koperdades, ootas mind ees meie uus toanaaber. Loodame, et on normaalne ikka, sest esmapilgul ma ei saanud midagi aru. Ilmselt seetottu, et me ainult nimed teineteisele ytlesime. :D
Püüdsin oma trahvi ära maksta, aga väga ei õnnestunud. :/ Aga viimane aeg oleks maksta, nii et peab välja mõtlema midagi.

Täna ärkasin hommikul üles, sest teised läksid juba hommikuks kooli... ja magama ka enam ei jäänud, sest oli eelmisel ohtul ysna varakult juba magama heitnud.
Passisin netis, sõin ja varsti pidingi juba hakkama kooliks sättima. Tunniks oli koige mottetum farmaatsia korraldus yldse, aga kohusetunne on niivord suur jatmaks minemata.
P2rast kooli käisin yhkast l2bi, ampsasin natuke ja siis soitsin bussidega P2rnu mnt-l asuvasse kontorisse, et Tonni l2pakas sealt votta. Aega l2ks nii kaua, et ma esialgselt plaanitud rongile ei joudnudki, sest seal ei saanud kaardiga maksta, mis tahendab, et ma pidin jalutama sada kilomeetrit oma haige jalaga, sest ma arvasin, et bussile on mottetu minna, kuna KINDLASTI kohe tuleb moni automaat.
Niisiis joudsin kaheks yhikasse tagasi ja 45 minuti p2rast oleks rong l2inud...st sellise kiirustamise peale oleksin kindlasti pooled asjad yhikasse j2tnud. :D Pealegi oli mu veerand arbuusi veel kulmkapis, mis ootas soomist.
Balti jaama soites vedas veel NIIIII väga, kuna ma ei tellinud kohe tunnipiletit(kusjuures päeval tellisin, kui seal l2paka j2rel k2isin) ning taskus olevat ka ara ei augustanud ja MUPO tuli peale, aga ma n2gin, et nad bussi juba peatavad ja sain kähku augustama mindud. Vahel peab vedama ka. :D

Aga nyyd on kyll trykkimisest juba siiber ja viimane aeg otsad kokku tommata. :) Ilusat nädalavahetust!

Kommentaare ei ole: