esmaspäev, 10. september 2012

Oh mind!

Nädal on põhimõtteliselt möödas viimasest postitusest. Üks põhjus, miks ma midagi vahepeal kirjutanud, oli see, et ma sain juba kolmapäeval koju Tallinnast ja kõigele(et mul kodus tavaliselt aega ei ole) lisaks jätsin ma kaamera koju ja pilte lisamata, on kuidagi igav kirjutada. 
Ostsin Tõnnile sünnipäevaks kalapoe kinkekaardi, et ta saaks osta endale, mida ta ise soovib, šampa ja koogi, milledest viimase ma muidugi targa peaga ühikasse külmikusse unustasin. 
Sõitsin viiese rongiga koju, ootasin kuni Tõnn jalkast koju tuli ja siis sõime, šampatasime ja koogitasime. :)
Mootorratast käisime ka pesemas garaažis, sest Tõnnil oli neljapäeval ARKi eksam, mille ta muidugi kenasti ära tegi.
Mina käisin neljapäeval lõuna paiku sollis, apteegis sõbraajnesid vaatamas ja siis tulin päris koju ära. 
Seal oli tavapärane nädalavahetus. Koristasin, kokkasin, lebotasin, tegin trenni, otsisime/bronnisime sobivat reisi ja nii see aeg läks. Kartuli saime ka võetud ja uued küünedki võõbatud, nii et läks hästi...
 Laupäeva õhtul tuli Tõnn ka minu juurde. Siis lebotasime niisama ja põhimõtteliselt pool pühapäeva ka takka, kui tuli lõpuks liikuma hakata. 
Kõigepealt käisime Tartus ning tõime ta haige jalaga venna ja tema lapse Jõksu. 
Siis sõin kõhu täis, vaatasime veel ühte põnevat filmi natuke ja oligi õige hetk rongile minekuks. 
Tallinnasse jõudes tuli mulle meelde, et mul pole kohvi, mida hommikul juua, nii et hüppasin enne Kristiinet maha, et kiiresti enne 11-t veel poes ära käia. 
Siis lippasin jalgsi sealt koju, uurisin natuke netis ja lõpuks oli kell JUBA pool 1, nii et oligi viimane aeg magama jääda.
Täna ärkasin 7.15 üles. Jõin kohvi, sõin toda kooki, mis ma külmikusse unustasin ja sättisin end kooliks valmis, mis oli ikka eriline lebo. Eriti, kui on materjal olemas. Väga raske on sundida end "teemat" jälgima. :D
Nii siis uurisin hoopis netist omale uue telefoni välja ja läksin pärast kooli seda ostma. :) Sellise jaoks on muidugi NUTTI ka vaja, aga no, hakkan juba harjuma ja aru saama, kuhu vajutada. :D

Siis tulin koju, sõin salatit, ajasin Triinuga juttu ja lõpuks sain trennigi tehtud. :)
Pärast seda käisin pesemas, kreemitasin ja lebotasin niisama... ja nüüd on kell juba päris õhtu. Homme õnneks kooli ei ole, nii et saab mõnusalt tududa. 
Nüüd peaks varvastel vana laki maha võtma ja nad uuesti üle võõpama. 

Kommentaare ei ole: