teisipäev, 4. september 2012

Kõike

Nii ammu ei ole jälle mahti saanud siia miskit kirjutada. Enne nädalavahetust oli vägagi plaan olemas, aga tahtejõust jäi puudu ja no ilmselt ka teatud määral ajast.
Käisime neljapäeval emme ja õega Tartus šoppamas ja ega midagi eriti ei ostnud. Nipet-näpet...2 pluusi, pildil oleva vesti, saapad ja no ei midagi muud vist erilist. Ja no ega mul polnudki midagi vaja, rohkem niisama seltsiks.
 Siis reedel läksime õhtu poole Tõnni ja teiste motomeeste (ja ka -naistega) tripile, mis viis meid Toilasse, kus me ka ühe tüdruku suvemaja hoovis ööbisime suure sõjaväe telgiga. Esimene õhtu oli niisama grill ja tšill ning teine päev, hommikul kõhud kenasti peaaegu-sama-heas-kui-rootsi-laud täis söödud, sõitsime mööda Ida-Virumaad ringi. Käisime Narvas, Narva-Jõesuus ja veel teepealseid vaatamisväärsusi kaemas. Vahepeal käisime ühes huvitavas kohvikus söömas ka, kus praadide jaoks vist alles mindi siga otsima, sest aega läks küll täpselt nii kaua nende valmistamisega, aga sellegipoolest saime kõhud täis ja edasi trippida.
Teiseks õhtuks ostsime endile(Tõnniga siis) ka veidi siidreid ja asju ning oli veel lõbusam. Käisime isegi kuskil SPA restoranis pidutsemas ja olime kindlasti suur vaatamisväärsus nendele ÜLI-ÜLIviisakates riietes prouadele ja härradele. :D Õnneks keegi ei tea-ei tunne, kuigi MINA viskasin isegi KIIRUGA natuke kaunimad riided selga. Nii et no worries.
Öösel saime kuskil 2 paiku (juba kusjuures, sest kogu aeg oli tunne, et kell on ikka juba VÄGA öö) magama. Ja teine öö mul polnudki enam mahti pabistada terve öö, kas see ahju korsten on ikka piisavalt sirge, et puuduks "oht" laialivajumiseks ja telgi maha põlemiseks. Soojem oli ka õnneks tunduvalt enam, kui esimene öö, nii et sai magada küll. No wonder why... :D
Kolmas päev sõime jälle kõhud head ja paremat täis, lebotasime tükk aega niisama telgis ja naersime, sest no seltskond on küll ikka väga lahe ja vaimukas ning lõpuks pakkisime oma asjad kokku, et hakata kodu poole liikuma, sest seal oli ka ju ilmselgelt kohti, kus veel läbi käia ja vaadata.
Ma istusin tagasiteel autos, mis kaasas sõitis (kuskile pidime ju oma asjad ka panema), sest vihma sadas ja esiteks Tõnni tagakumm on ikka ÜSNA sile ja teiseks mul polnud ÕIGEID motoriideid. Pärast tuli küll päike välja ja ilm läks NIIII kuumaks, aga siis ei viitsinud enam riideid ja kiivreid välja otsida ja jäin autosse. :D
Mingi aeg, kui tegime peatust Kuremäe kloostri juures, tuli söögipaus ka sisse, nii et KOJU jõudsime alles kuskil 5 paiku. :)
Jagasime oma asjad autost laiali ja läksime kodudesse ära.
Ma käisin kiirelt poes, et õele klassijuhatajale viimiseks mõned lilled osta, sõime Tõnni juures, lebotasime moment ja läksime minu juurde ära.
Seal kütsin sauna hoolega, seega ka saunatasin ja no aeg kuidagi kohe läks eriti kiiresti. Nii et lõpuks oli VIIMANE aeg kott kokku pakkida ja magama minna.

Esmaspäeva hommikul andsin siis suure kohvri Tõnniga juba linna kaasa ja jäin ise edasi magama. Poole 11 paiku ärkasin, sõin, panin mingit isa tehtud apelsinimarmelaadi purkidesse ja olin VÄGAGI asjalik oma praktika aruande valmimisel, mille ma enne kodust äratulekut välja tahtsin printida. Peaaegu õnnestus! Kuus lehte pidin veel pärast kolmese bussiga linna minekut Tõnnil laskma printida.
Siis sõime Tõnni juures ja no tuligi rongi peale lipata.
Bussides-trollides on mingid IMELIKUD aparaadid pandud, mida ma veel ei tea, aga ma ei hakanud juurde ka minema ja näitama, kui maalt ma olen, neid uurides. Eks kunagi välja tuleb. :D
Igatahes ühikasse jõudes oli suhteliselt suur šokk, sest kõik on nii tolmune ja jube. No olgu, toa teed veel korda, aga koridorid ja wc-d ka kõik on siukse vastiku ehitustolmu kihi all, et paha hakkab. Vähemalt on uus ja kaunis aken. Rääkimata radikast. :D
Ja mis KÕIGE HULLEM - netti ka ei ole, sest ehituse käigus on mingi peakaabel kuskilt läbi lõigatud ja see pannakse tagasi alles (juttude järgi) septembri lõpus, nii et ma ei tea, mis saama hakkab. Praegu istun isegi lahke naabertoa noormehe netipulgaga siin, aga no eluks ajaks ma seda vist enda kätte ikka jätta ei saa. :D
Lõpuks tuli Triin ka ühikasse, siis otsisime oma toa tavaari kuskilt laost üles ja nii ta läks.

Magada üldse vist ei saanud, sest esiteks on meil mööbel natuke teistmoodi tuppa tagasi tõstetud ja kuna kõik oli veel nii must, siis oleks ka mõttetu eile seda liigutama hakata ja teiseks ei saanud ma enam seda KORRALIKKU madratsit sealt alt, mis mul varem oli, nii et ma ei tea, mis saama hakkab.
Käisin koolis, olin asjalik, trükkisin kõik kenasti arvutisse. Vahepeal käisime söömas. Ja nüüd jõudsin vähem kui tund aega tagasi ühikasse.
Triin on koju läinud, aga kõik pealsed puhtaks teinud ja mulle põranda jätnud, nii et ilmselt tuleks seda ka tegema hakata, aga esialgu vist lähen käin sutike poodides ringi ja siis vaatan edasi.

Päikest!

Kommentaare ei ole: