reede, 20. september 2013

Hello!

Ma vist ei viitsikski seda hetkel kirjutada, aga homsest hakkab tööpõli, nii et rohkem võimalusi siin enam ei tule... Ja hiljem on juba kõik meelest läinud. 

Igatahes sealt, kuhu ma viimati pooleli jäin... Koristasin mingi aja tube ja peagi läksime Nelega Lõunakasse shoppama. Siis otsustasime Eedenisse minna. Võtsime smuuti ja suundusime selle tasuta bussi peale, mida me hea pool tunnikest ootama pidime. Plaan oli Denim Dreami outletti külastada. Isegi kaks megailusat kleiti oli, mis ma oleks kohe ära ostnud, aga mõistus siiski keelas.
Igatahes tulime lõpuks jalgsi koju tagasi ja käisime veel siit samast Konsumist ka läbi. Nele andis mulle mingi maailma kiireima ja lihtsaima supi retsepti. 2 purki purustatud tomateid, purk punaseid ube, veidi soola, basiilikut, lõpuks peale fetat ja ta-daa! Sõime ära Tõnniga ja läksime korraks apteeki, et härrale Coldrexi osta. Siis läksime veel korraks Lõunakasse, et Sportlandi outletti vaadata. 
Vahepeal helistas Kristi, et today is the day ja et ma end siis valmis paneks, sest nad hakkavat varsti tulema. 
Tulime koju tagasi, käisin pesus, jõin mõne siidri ja varsti pidingi riidesse ja valmis panema end, sest Kristi oma autojuhiga tulid ja korjasid mu peale. 
Kõigepealt istusime natuke aega niisama Rüütli tänaval ja kuulasime kuskilt kostuvat Jörbsi. Siis liikusime edasi Shootersisse. Kaisa tuli ka sinna. Tegime 3 tiiru shotte ja meid teenindav baarman arvas meie "menüü" peale, et me oleme hullud inimesed. Ilmselt nii oligi. Tegime mõned tantsud otsa, aga kuna muusika polnud kõige parem, liikusime edasi ühe-euro-peole. 
Sinna sisenedes töötasid minu ja Kaisa pangakaart, aga Kristi SEB kohta öeldi, et see ei tööta momendil. Siis ma ütlesin kõva häälega paar korda, et no siis pole midagi teha, tuleb tasuta sisse... Ja nii oligi! :D Tšikk tegi natuke pettunud nägu seal, aga no klient on siiski kuningas. Lasi pileti ilma rahata välja ja voila
Tegime alustuseks väikesed joogid. Ma piirdusin siiski siidriga. Siis üks shot ja hiljem veel üks koks ja mul pole EALES niiiiiii rasket järgmist päeva olnud. Ja kui nüüd päris aus olla, siis mul polegi kunagi pohmakat, kui sellist olnud. Ja nüüd. Lihtsalt NIIIII hull. Hea, et peol ära ei laksanud. Seal sai tantsitud ja pold midagi häda. Siis sai veel Metrooski VÄHEMALT pool tundi oma wrappi oodatud ja lõpuks kui koju sain, siis oli küll natuke kehv olla. :D
Ja reaalselt ma magasin järgmine päev kella neljani välja ja siis ma ei saanud ISEGI mitte vett juua, sest kohe hakkas lihtsalt niiiiiii halb. Täiega imelik ikka. Nagu esimest korda oleks alkoholi maitsnud. Aga ma arvan, et kõiges on süüdi need mõned shotid, mis sellised salakavalad olema kipuvad. 
Päris õhtul sain alles natuke süüa. Salatit ja kananagitsaid. Njomm! 

Täna ärkasin JUBA 9 paiku üles, sest isa helistas. Arvas, et ma olen tööl/sättin sinna, vms. Pärast magama ka enam ei jäänud, aga hea ongi, sest nii varakult tõustes jõuab ikka poole rohkem ära teha kui muidu. 
Kõigepealt jõin kohvi ja sõin mõnusad värske kraamiga võikud. Siis sättisin asju ja riideid kummutisse-kappi. Ja enne lõunat otsustasin jalgrattaga Prismasse minna. Mitte sinna, kus ma töötan. Aga siiski Prismasse. Ostsin padjapüüri, küünlaid, mingi kreemi, juukseid toonivat värvi, peterselli, balsami äädikat, kaneeli, punet ja no veel sarnast kraami, mis kätte hakkas ning mis hilisemaks täidetud suvikõrvitsaks vaja läks. 
Sõitsin koju, sõin suppi, vaatasin telerit ja mingi hetk otsustasin rulluisutama minna. Sõitsin ligi 20 kiltsa, mis oli vägagi okei, kui arvestada veel seda, et tuul oli poole ajast NII vastu ja miski kogu aeg hõõrus mu neid välimisi jalanukke ja lõpus ma lihtsalt kujutasin ette juba, kuidas mul varsti kondid nende kohtade pealt paistavad ja kõik mu rulluisud seest verd täis on. No nii hull see asi ÕNNEKS siiski polnud, aga isegi praegu valutavad need kohad, sest nahk on maas ikka korralikult. :) Tõnn tuli ka rattaga suht lõpus sinna ja tegi ka ühe kiirema ringi. 
Siis käisin veel Bauhoffist ka läbi, et mõne punutud korvi osta (ühe kindlalt koduapteegiks kummutisse, sest laiali neid vitamiine-toidulisandeid, valuvaigisteid ja Tõnni vererõhuravimeid on imelik niisama seal lahtiselt hoida). Sama kiirelt tulin koju tagasi, et söök valmis teha. :)
Pärast seda käisin pesus ja nüüd tulime just natuke aega tagasi Tõnniga piljardit mängimast. Ikka ta võitis mind. Alati. Algul nii napilt, aga siis tuli kohe TÄPSELT kõrvallauda mingi rahvas ja mul läksid tšakrad nii paigast, et Tõnn pidi reaalselt ikka VÄGA vaeva nägema, et me nii võrdsed oleks nagu alguses. :D

Igatahes on kell palju ja tark oleks magama ära jääda, sest homme lähen juba üheksaks tööle. 

Kommentaare ei ole: