reede, 29. november 2013

Novembri viimane reede

Kõigepealt panen kohe pilte, et ikka asi kirjum ja lõbusam oleks. Söögiasjad läksid teistele väga peale nagu alati. Ja avastasid, et peaksidki mind hakkama alati igale poole oma kringliga kutsuma. :D

 Pärast sünnipäeva pidu oli veel üks tavaline tööpäev vahelegi, kus me õhtul Tõnniga ujumas käisime ja eile oligi VIIMANE päev Anne apteegis. Tegemist oli inventuuripäevaga ja ma olin juba ennast valmistanud VÄGA pikaks tööpäevaks, sest kaupa on kordades rohkem, kui Prisma omas, aga ei, ei pidanudki ööseks tööle jääma ja kui päris aus olla, siis tegime lausa 5-6 vahel apteegi lahtigi. Igatahes kõigepealt hommikul kohvitasime ja kohupiimasaiatasime, siis ootasime, kui meie arvuteid seadistati ja lõpuks sai tööga pihta alatud. Mul oli au skänneriga asju üle lugeda. Lõunasöögi tellisime sel päeval endile Tsink Plekk Pangest ja elu nagu lill... Ja PS, siinkohal meenuski, et ma ei maininud eelmine kord, kui meil Prima apteegi inventuur oli, et maailma parimat pitsat saab Tavernast. No ausalt, lihtsalt niiiii maitsev, et hing jääb kinni lausa.
Igatahes lõpuks, kui inventuur tehtud ja uksedki juba klientidele avatud, märkas juhataja, et see ongi mu viimane päev seal nende manu, käis kähku poes, tõi lilli, kommi ja ülimaitsvat Brita tortigi, nii et sai VEEL kohvitatud enne laiali minemist.
Täna on vaba päev üle päris mitme päeva. Magasin kõigepealt kohe poole 11-ni, siis sõin hommikusööki ja lebotasin veel tükk-tükk aega pesuväel.
Siis koristasin natuke, panin pesu kuivama, tegin teed ja lõikusin endale ühe maitsva hurmaa ja nüüd olen tükk aega jälle niisama istunud. Tahaks trenni teha, mingit suppigi, küüsi lakkida, juustega midagi teha ja raamatut lugeda ning ma arvan, et siis ongi varsti õhtu käes ja ma pean hakkama sättima, et töökaaslastega Prisma apteegist Shakespeare' istuma minna. Saadame Anu koju lapsepuhkusele ja ühtlasi tähistame ka Liisa sünnipäeva.

Ilusat algavat nädalavahetust!

Kommentaare ei ole: