teisipäev, 18. veebruar 2014

Hello there!

Hullumaja kui vähe on ikka vaba aega. Kogu aeg töö. Vabadel päevadel oleme Tõnniga myfitnessis nüüd käinud ja nii see elu meil läheb. 
Vahepeal käisin millalgi eelmisel nädalal Tallinnas apteegi koolitusel. Sai jälle tasuta proovimiseks nänni, tarkust, süüa-juuagi. Ja pärast LOOMULIKULT üle sajandi mitu-mitu-mitu tundi järjest Karolini, Birksi ja Kiiraga Vanas Villemis istutud. Sõime ja jõime head ja paremat ja muljetasime niisama. 
Siis vahepeal millalgi viskasin pool-kogemata-pool-meelega oma telefoni ekraani katki ja olin juba meeleheites, aga siis vaatasime, et ebayst annab uue tellida. Vahetusest muidugi polnud aimugi, aga sõber youtube abiga (mis sellest, et seal põhiliselt ainult selle pealmise ekraani vahetusvideod olid, aga) tehtud see Tõnnil igatahes sai ja ma olen nüüd nii rõõmus jälle. Mõtlesin juba, et nüüd on elu läbi. :D
Küüned lõikasin ka üle NIIII pika aja TÄIESTI nulli ja nüüd on niiii harjumatu neid lapse käsi vaadata, aga trükkida on see-eest mugavam.
Lisaks kõigele oli vahepeal sõbrapäev ja ma loodan, et see oli kõigi jaoks sama meeldiv kui mul. :)


Täna on vaba päev. Magada väga kaua ei saanud, sest meil uuendatakse siin majal välifassaadi ja juba varahommikust saati kuulen mingit kopsimist ja puurimist. Rulood on ka kogu aeg ees, peaaegu nagu kuskil koopas elaks. 
Olen juba korra poes käinud, isa prillid kuskilt optikakabinetist ära toonud ja söönud umbes 10 korda. :D
Nüüd olen juba päris tükk aega püüdnud enda uut kaarti paypaliga ühendada, et ma saaks endale uusi telefoni ümbriseid tellida (sest vana läks ka hoobi tõttu katki), aga see on täiesti võimatu... Fffffsanfsdlkölkf. Ma ei tea, kas ma olen loll või?!? Küll ütleb, et kaardi andmed on valed, siis trükin igaks juhuks kümme korda veel, siis ütleb, et aadressid ei klapi, muutsin andmetes seal sada korda oma edasi-tagasi aadresseid(nii üht kui teist "koduks" muutes, aga mitte kuidagi ei sobi sinna - ikka mingi error. Uskumatu!
Igatahes ma pean vist praegu selle paypali sinnapoole jätma, poes jälle käima ja õhtuks miskit söögipoolist valmistama hakkama. 
Ei teagi, ka täna lähme trenni või ei. Pole veel suutnud otsustada, sest mul on poole üheksa ajal istumine. No tagant järele sõbrapäeva puhul. Ja siis läheks äkki liiga kiireks...
Aga, et vahelduseks tindimustale värvi ka oleks, siis panen paar pilti, mis on ilmselt sügisel millalgi tehtud. 
Nii tahaks juba kevadet ja suve. Ja kui nüüd aus olla, siis ilm on ka selline mõnusalt meeldiv. Mõned kraadid  veel lisaks oleks, siis meenub peaaegu nagu aastatagune Porto. :)



Igatahes, I'm out! Oli meeldiv üle pika aja jälle miskit kirja panna. Ilusat teisipäeva jätku!

Kommentaare ei ole: