pühapäev, 9. veebruar 2014

Kevad käes!

Ma pole NIIIIII ammu blogi kirjutanud. Ma isegi ei tea miks. Polnud nagu meeleski, et ma seda üldse vahel teeks. Hiljuti tuli meelde, aga siis polnud jälle aega. Ja kuna ma nii harva oma arvutit käima panen, siis ilmselt on ka selle süü. Igatahes on vahepeal kevad tulnud. Või vähemalt korraks. Vahet pole... igatahes meeldib see mulle tunduvalt rohkem kui külm.
Ma olen vahepeal no KÕIKE teinud. Tavapäraselt tööl käinud, Dorpatis haavaravi koolitusel, juuksuriski, näohoolduses, shoppamas, kogu Mehhiko kaniikula osad ära vaadanud, trennigi natuke teinud ja nüüd siin ma olen... Pilte millestki panna ei ole. Võiks ju panna kas või sellestki, mis mõnsa kehavõi ja dušigeeli ma just praegu Kaupsist endale ostsin, aga noh... ei viitsi. Laiskust täis. Ja ma mõtlesin kohe trenni hakata tegema kui olen endast selle pisikese elumärgi maha märkinud, AGA mida rohkem ma siin istun, seda rohkem hakkab tunduma, et ma ei viitsi isegi seda teha ja suvalisi rootsi blogisid ning telerit on palju mõnsam vaadata. Nii et ma teen KIIRELT sellele istumisele lõpu ja hakkan liigutama, et siis pessu minna ja enda uusi asju katsetada.
Tõnn on juba teist päeva Peipsil kalal, püüab seda monstrumitest tühjaks.

Kommentaare ei ole: