reede, 28. veebruar 2014

98 to go

Igaks juhuks peab märgi ka maha panema, et ikka täna ka joostud sai. Aega kulus minutike-kaks rohkem, sest ma pidin Tõnniga helistama ja seisma ja võtit taga ajama, mille ma koju unustasin. Tõnn tõi selle mulle poolele teele ära enne kui koolitusele läks.
Iseenesest läks jooks hästi. Ja üldse olin täna tubli ja asjalik. Koristasin natuke, käisin poes, tegin süüa, rummi-rosinakookigi, nii et igati damahasjaika.
Homme peab üle pika aja üheks päevaks tööle minema, et siis jälle puhata, aga ma ei suuda välja mõelda, kas ma peaks jooksma ka veel hommikul minema või piisab sellest, et ma jalgsi tööle ja koju kõnnin, mis teeb kokku 11 kilomeetrit. Seda enam, et ma kõnnin ikka tempokalt, ei loiva. Igatahes KUI ma peakski enne jooksma minema, siis kindlasti ei jookse ma nii palju kui muidu. Väike ringike sel juhul, et kerge energiasüst kätte saada. :)

Päikest!

Kommentaare ei ole: